söndag 25 januari 2015

So Tired..and so Boring

Har inte ens gått i skolan i en månad och är redan sjukt trött.. !! Å det är såå otroligt tråkigt i skolan
just nu !! Vill bara ligga kvar under täcket när det jävla alarmet ringer, och vill bara att veckorna ska gå så snabbt som möjligt så man slipper denhär hemska perioden. Just nu är det inte bara otroligt tråkigt i skolan  det beror inte  på lektionerna det genomlider jag lätt igenom utan det är nog också andra faktorer som inverkar. Men just nu är det en massa provtider efter denna vecka kommer bara en  massa massa prov och för mej stiger bara stressen  eller igentligen funderar jag väl: HO Fan ska jag ORK !!?? men jag vet ändå att jah kommer att fixa det men det känns ju ändå supertungt för det gick knappt en vecka i skolan förrän jag blev skoltrött igen. Det är tent i hjärtsjukdomar tent i Hygienpass, Tent i andnings organen. prov i finska och prov i engelska. Finskan är jag sjukt trött på för jag har ju bara fått ta om och ta om. Vi lär ju oss ingen finska i skolan det ända vi lär oss är en massa jävla grammatik, som vi ändå inte har nån speciellt stor nytta av sen när det kommer till studentskrivningarna och hörförståelsen vi har där. det värsta är ju att det inte blir nån träning hinner ju bara träna på helgen. Apro på träningen så har faktiskt en av mina sörsta träningsdörmmar gått i uppfyllelse ska nämligen börja med Crossfit och det ska bli så kul och framförallt spännande det är

ju ett steg längre som jag kommer i träningen känns det som. Men snart är denna månaden slut och då konmer sportlovet emot det är väldigt efterlängtat lov på många sätt får ju lägga all tid som jag har på underbar träning och att vara för mej själv. För alla i familjen åker iväg till Canarie Öarna och jag följer inte med. Varför undrar ni säkert  nå det finns många anledningnar men största anlednignen är nog att det blir ju bara en massa bråk när vi åker på resa. Och då tyckte jag detta år att det är ingen vits att slösa pengar på resa dom ändå inte blir bra, så då valde jag att stanna hemma och istället bo vid Antons hela sprotlovsveckan.För jag tycker att dom pengarba som skulle ha gått till resan lika bra kan gå till annan resa eller nånting annat som jag tycker om. Har btw köpt två nya klockor också den första köpte jag i London och efter köpet ångrade jag mej en aning var faktiskt inte riktigt ändå den typen av klocka som jag ville ha konstaterade jag. Men sen började jag väl att tycka att fen var helt okej  men ville ändå ha en lite mer fancy klocka. Som jag kan ha då jag har klänning eller lite finare kläder på mej. Hade också tittat ganska länge på klockan i skyltfönstret vid Smedlunds, och hade verkligen besluts ångest när jag gick förbi men så i Lördags bestämde jag mej för att jag skulle köpa den. Den var heller inte så ofantlig dyr heller.

London klockan av märket Ice. 
Och Smedlunds kolcqkan av märket lejona. 


                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar