måndag 23 juni 2014

Första Veckan på Jobbet&Midsommar



                   Hej har ju inte bloggat på en vecka nu men har inte heller haft något intressant att blogga om heller. Mina dagar är inte så intressanta heller för tillfället, stiger upp kl 7 morgonen och åker till jobbet  kommer hem lite över halv 4 , och sen blir det träning så mina veckor är verkligen inte intressanta så då blir det ju till att det inte blir så mycket bloggande mer än en eller två gånger i veckan. 

 Men ska berätta om hur första veckan på jobbet har varit: Det har nog varit riktigt bra hade ju så sett fram emot att få jobba på dagis,  första dagen for jag upp och körde iväg till Västermalm men så visade det sej att jag skulle vara på Vestersundsby så nästa dag var det bara att åka till Vestersundsby istället. Men jag måste säga att jag trivs otroligt bra på dagiset och det är så underbart få vara på dagis igen, och jag har ännu tre veckor kvar men på Vestersundsby är det sista veckan se blir det Västermalm dom sista två veckorna. 
Ni som undrar om jag kom på Närvårdar YA så Jaa jag KOM IN !! :)  Och kombin som ingen riktigt visste var den skulle vara så det visade sej att den kommer vara på det vanliga stället alltså PG men det skulle faktiskt ha varit roligt att få gå på JG eller Campus allegro men nu blev det som det blev. Midsommaren som också varit så firade jag för första gången på ett annat ställe än i Nykabi år bestämdes det att jag skulle fira med Anton och hans familj och det gick nog också riktigt bra roligt att äntligen få bestämma själv var man skulle fira detta år. 

      En av sommarens få höjdpunkter som kom men tror dom flesta höjdpunkterna kom nu i Juni och snart börjar ju Juli och där har jag nog inget speciellt inprickat förutom en släktträff och teaterbesök. 
 Så det var det och idag blir det träning som vanligt. 
Skulle också behöva göra en ny Header till bloggen och ta en ny profilbild till FB men har inte orkat göra det tycker inte precis att jag har haft nån inspiration eller kreativitet på hela Juni så därför har det inte blivit av. Men ha en fortsatt bra vecka alla ! 




                             

                                    



2 kommentarer:

  1. du sa ju i ett tidigare inlägg att du hellre vill gå i PG än JG för PG känns mera du? va hände me den åsikten? (förstår om det är privat o du vill inte säga! :) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå såhär i efterhand skulle de varit kul att träffa många från klassen eftersom att nästan hela klassen fo ti JG och de skulle också varit kul att gå i Campus eftersom att vi skulle få så Otroligt god mat hehe ;) och en del andra personliga skäl också

      Radera