torsdag 12 juni 2014

Så kändes det att gå ut ur Oxhamns



                               Hej lovade ju att göra ett inlägg om hur det var att gå ut ur Oxhamns på samma gång slänger jag in bilder på det jag köpte i England. Kanske lite väl sent att börja tala om när jag gick ut för det är ju några veckor sen men jag hade ingen ork just då för att göra ett inlägg. Att gå ut Ox var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara men nog var det sorgligt att veta att man inte kommer att komma tillbaka mer men det tror jag först jag kommer att förstå då jag kliver in i en ny skola till hösten. Jag minns hur det var då jag skulle börja i Ox hur rädd jag var att det skulle bli dåligt och att jag skulle bli helt utanför men det gick hur bra som helst sen. Men sen kom dom jobbiga högstadie åren, varje år var det nånting som gick riktigt snett och sket sej  och jag mådde verkligen inte bra under hela 7:an och 8:an kan jag nästan säga att jag grät mej igenom, fast riktigt så var det nog inte det fanns nog riktigt fina dagar också men jobbigt var nog för det mesta men tillslut fick allt det jobbiga ett slut. Och 9:an blev nog ett helt okej år, och då jag började 9:an ville jag byta klass for many reasons men min kf övertalade mej att stanna kvar och idag är jag jätteglad över att jag gjorde det! Och jag måste säga att jag tycker att jag utvecklats mycket under mina högstadie år fast det varit otroligt jobbigt och att jag ibland funderat på om jag ska orka leva så har jag ändå fortsatt att kämpa vidare och lärdom måste jag säga att jag fått under mina år i Oxhamns skola  och jag kommer verkligen sakna alla lärare och människor men jag hoppas mina år på andra stadiet inte kommer bli lika jobbiga som mina högstadie år. 
Men det är också många saker som blir lättare då jag åker till andra stadiet också. Men nu är det slut med att återvända till Oxhamns fast det förstår jag nog som sagt först då jag kliver in i den nya skolan. 

                                 

T-Shirten&Shortsen är från HM

                                      Från Primark
                                       Från Primark
Från Primark ganska otroligt att under hela resan besökte vi 3 Primark ett i Edinburgh och dom två andra i London, men byxdressen är nog det bästa köpen som jag köpte tyckte jag. Har ju aldrig riktgit gillat klänning men byxdress gillar jag verkligen det ända problemet med det är då man ska gå på WC och måste krångla av sej hela dressen. 

Jag har ju aldrig velat bära en klocka men då jag hittade denna klocka klickade det det liksom bara till jag måste bara ha den. Den köpte jag från New Look

                                              Från Marks&Spencers
                                                    Collage tröja från New Look
Var ju bara tvungen att köpa ett par såna här från Primark.

2 kommentarer: