lördag 20 december 2014

Snart Lyfter Flyget



                  Hej har inte bloggat på en månad nu. Men det är p.g.a av att jag har haft så otroligt mkt prov och tenter att jag knappt hunnit att sitta ner och ens kollat att avsnitt av arrow. Har bara fått sitta och plugga, plugga, plugga. But now it"s finally over !!  och denna vecka hade vi julfest på YA som var en på Torsdag. Riktigt roligt och mysigt, men det var också lite sorgligt eftersom att många av det som var på julfesten kommer jag inte att se fören i April :( <3 kommer att sakna alla så sjukt mycket !! Speciellt kommer jag att sakna klassen 14A. Det kommer att kännas så otroligt tomt och dött utan er det kommer ju att bli helt knäpp tyst utan er. Men jag antar att jag bara får klara mej tills April, och en del tror jag väl nog att jag kommer träffa på stan. Själv då jag ska på SH Praktik så far jag till Rummelbackena dagehem och till det är det inte så långt bara två månader. Men nu ska jag njuta av ett skönt och efterlängtat jullov som jag VERKLIGEN förtjänar efter allt läsande och stressande. Julen detta år kommer inte att firas hemma i Jakobstad utan hos våra vänner i London. Jaa så blev det iden kom till när jag mådde som sämst och jag bara ville försvinna och dö, så då sa jag att jag ville åka tillbaka till London och då började vi prata om när det skulle vara som passligast. Det blev då Julen som funkade bäst och även fast det kom snö  blev ändå en väldigt bra julstämning som jag inte trott. Har jag ändå längtat väldigt mkt efter denna resa för vi har aldrig fått fira jul med våra vänner i London så det ska bli otroligt kul och framför allt speciellt !! Men nu måste jag nog säga att jag mår jätte bra och jag hoppas det ska få fortsätta så. Jag trivs jätte bra i skolan även om det tog jävligt länge för mej att trivas i skolan. Trodde jag aldrig att jag skulle vara så lycklig som jag är nu men det tack vare många fina människor till att jag mår så bra som jag mår nu. 

                  Tänkte i Torsdags då jag satt i bilen påväg hem, att tänk vad bra jag har det nu <3 Men jag har fortfarande en del saker som jag måste jobba med. Men just nu tänker jag bara på då planet lyfter på Måndag kl 17:20 och jag äntligen kommer att få återse mitt kära London igen. Ha en bra jul allihop !! <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar