lördag 2 augusti 2014

Därför Står Bloggen Tom



                                   Hej vet att jag bara gjort ett inlägg på hela juli och det finns fler anledningar varför jag inte bloggat. 
För det första så har jag mått otroligt dåligt, och det har jag faktiskt gjort hela sommaren. Denna sommar har inte alls varit speciellt bra det som varit roligast har varit att jobba, för att man slipper tänka på allt som är dåligt, och alla dessa tankar som alltid kommer då man ska gå och lägga sej. Jag har inte heller gjort mycket intressant på sommaren, därför har  också  bloggen stått tom jag har inte haft nåt bra att skriva om. Man skriver ju inte heller gärna inlägg hela tiden som bara är deprimerande, och det har ju inte alls kommit ut på bloggen att jag mått dåligt men nu tycker jag på ett sätt att jag är skyldig till att berätta varför bloggen stått så tom och att den kommer antagligen att stå ganska tom under hela hösten men jag låter den iallafall stå kvar tills det kommer bättre tider. För just nu kämpar jag för att jag ska klara av den dagen då jag ska börja på YA , jag är 


livrädd att börja där för under hela sommaren har jag också under tiden blivit rädd för människor. Så har det varit hela sommaren jag har inte alls vågat mej ut på stan eller nånting annat som får mej att träffa folk. Jag tänker inte berätta detaljer till varför jag mår så dåligt, så det onödigt att fråga det i nån kommentar. Men så mycket kan jag säga att under hela sommaren har jag känt mej otroligt ensam om hur jag känner och hur jag har det har inte alls varit den jag brukar vara. Och en av mina värsta mardrömmar håller på att besannas depressionen  är inte långt borta nu. Och jag tycker inte alls om uttrycket Life is What you make it. Så är det inte alls i alla lägen ibland är det väldigt svårt att göra det bra om allt är bra försvinner. 
Men det var allt  får se när det kommer att dyka upp nya inlägg för jag är säker på att ni inte orkar höra snyft historier hela tiden. Men livet för mej är tungt just nu, allt det roliga har försvunnit jag minns inte sist när jag hade det riktigt roligt det var nog väldigt länge sen. Och för mej känns livet inte alls mer värt att leva min livslust är väldigt liten just nu. Orken är slut jag fick må bra i ett år och jag trodde verkligen att allt det hemska hade fått sej ett slut men nej det hade det inte och orken till att ta sej igenom nåt mera tungt är väldigt liten. JAG ORKAR INTE MERA !!!! Skriker det inombords och jag vill inte alla börja i skolan jag vill inte göra nånting jag är livrädd för att göra. Det känns just nu som att jag bara förstör för alla och är världens elakaste människa jag kan inte göra nåt som är bra.
          
                                     

                              

5 kommentarer:

  1. ush, sköt om dig!! You're gonna make it through på nåt sätt Heidi!
    Ja vet många underbara personer som ska börja i YA i höst o ja lovar dom kommer ta imot dig me öppna armar!
    Ge aldri upp! Man behöver lite regn för att regnbågen ska komma fram
    kram.

    SvaraRadera
  2. Tack annonym hoppas de är som du säger men det känns som att ja har haft ganska mkt regn nu men hoppas att den där regnbågen kommer fram snart <3💖

    SvaraRadera
    Svar
    1. destå mera regn destå större regnbåge! ;)
      kram <3

      Radera
  3. he bästa och he värsta me livi er att he kan änder så snabbt. man vejt liksom aldri va som star runt hörni. i mett liv har e händ mang bra och dåliga saker, men ja har märkt att han eina dan aldri e han andra lik. tå e känns som allra mörkast lyckas entå allti en ljusstrimmo på na vis träng se fram. e finns allti hopp! och ja brukar tänk att va som än händer så kan man göra he bästa åv e, bara man halldär åpp humöri, blickar framåt. gräver man ner se i en grop kombär man se tyvärr int nanvart, he vejt ja. men ibland behöver man få göra e å, stann åpp en stund o känn efter va man vill me livi sett. tå ein dörr stängs så öppnas allti en annan, kom ihåg he! å tips från coachen: Yrkes kändist jobbit för me för att ja int känd nan. i dagens läge e Yrkes-åren he bästa som nansin har händ me, ja fick så mang nya kompisar å har minnen för livet. Heidi do har han bästa tidin framför de enno, fast e känns mörkt nojyst :)

    ja finns allti jär, he vejt do <3

    SvaraRadera
  4. Tack Mimmi ! <3 hoppas på att di 3 följand åren kmr ti bli bra

    SvaraRadera