söndag 8 september 2013

Dagboks Jubileum







                         


                        Hej nu ´kan man på sätt å vi säga att jag kan fira att jag skrivit ut 19 dagböcker på 6 år och håller nu på med min 20:e dagbok som jag skriver nu så nu kan man ju på sätt och vis säga att jag har 20- års jubileum  men jag det är ju inte precis 20 år som gått.
                Jag ska berätta hur jag började att skriva dagbok då jag började skriva gick jag på 3:an och under barndomstiden kände jag att jag inte hade nån riktigt speciell att prata med under den tiden och jag var ju sp annorlunda mot vad alla andra flickor var så då hittade jag en dag den liten skriv bok i min skrivbokslåda. Och så började jag att skriva hur jag kände och vad som hade hänt den dagen och så fortsatte jag att skriv efter det  var som att jag hade en bästa vän som jag kunder berätta precis allt åt det var som att få en varm kram varenda gång jag skrev ner hur jag kände.

      Och om jag inte minns nånting helt kan jag alltid ta fram min dagbok ni som brukar vara med mej vet ju att jag brukar minnas både datum och dag och ibland t.o.m tiden när en del saker har hänt. Jag har nog ett bra minne men egentligen har jag läst så klart jag kommer bättre ihåg det då.  Men alla mina dag böcker har egentligen olika titlar på sej vad som har varit mest aktuellt då jag har skrivit. Men då jag har läst igenom vissa dagböcker inser jag också hur mycket jag har mognat under tiden som liten och vilsen och dåligt självförtroende. Till självständigt och vet vad jag vill, Bättre självförtroende. Det som mitt liv kan man säga att jag läser igenom.

                     

 
                     Här är alla dagböcker jag skrivit på ungefär 6 år och dom är i ordningsföljd högst upp är första dagböckerna till längst ner till den som jag skriver i nu vissa dagböcker som jag tyckt att har varit tråkiga har jag gjort om och klippt och klistrat lite och gjort dom mer personliga dom flesta dagböckerna har jag köpt men jag fått ganska många också. Och det dagböcker som är lite somriga är sommardagböcker som jag ska skriva ut innan september börjar. Den med jordgubben på är första sommardagboken, den som har sjöstjärnor och en fyr på sej är en annan, och den 3:e är den näst senaste jag skrivit ut och är lila med blommor på. Så nu fick ni veta  lite mer om dagböckerna jag skriver inte för att jag tror det var så jätte intressant men jag ville verkligen skriva om dom för dom har gjort så mycket för mej <3.

                    
 
 

                              Ord som ofta förekommit och förekommer i mina dagböcker 

3 kommentarer:

  1. Jag har den där rosa, håller på och skriver i den, dagböcker äger! ♥

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen med dej <3 Dom är guld värda

    SvaraRadera
  3. snälla ta bort bilden jag får så hämska minnen jag får lust att skada mej igen snälla ta bort innan den skadar någån annan :( :(

    SvaraRadera