onsdag 4 september 2013

Venetziansk






         Hej har ju inte bloggat på en vecka men har haft  annat att ta itu med men jag ska berätta om min Venetziansk  stavar ju säkert fel nu men det får va såhär nu. Men jag hade nog en riktigt trevlig venetziansk på fredag var vi och sov på KPs villa. :) Var nog riktigt kul där mycket skratt och dagen efter som var Lördag då åkte jag och tjejerna till Power Park det var Julias snälla syster Anna som kom med och körde + en till syster kom med :). Så vi hade nog riktigt kul men det var nästan lika roligt att sitta i bilen fö då demma vi musik och hde en rikti fest i bilen på både dit vägen och tillbaka och jag är ju en sån som åker på allt och samma med mina kompisar dom åker också på allt.

     Då vi åkte hem skulle vi och äta på Pizzerian Victoria i Nykabi men dom hade semester stängt så då åkte vi till Myyso och åt istället så det var chill sen åkte vi hem och jag körde och tankade och sen åkte till Julias efter det kom också pojkarna hem till Julias och då for vi ut och gick och så tog oss ut och promenerade på tågbanan och det var mörkt och jag trodde aldrig dendär tågbanan skulle ta slut fö det var så långt och mörkt.

             
 
 
                         På roskisbacka blev denhär bilden tagen ;)
            Man sir ju no lite halvkonstig ut ;)
 
 
 
 
Crazy e ja no ;)
 
                                Vår nyttiga frukost :)
 
 
                                    Anna hade taklucka på sin bil :)
 
 
 
På morgonen då vi hadd vakna så va det fullt med måsar och då gav sej KP& Victor ut på måsjakt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar