lördag 28 september 2013

Höstmys&Bloggloppis ??




                           Hej en vecka sen sist men har inte direkt haft nån blogginsperation på senaste tid heller det är ju onödigt att skriva tycker jag om det inte finns nån kreativitet eller någon speciell sak i ett blogginlägg tycker jag. I alla fall hade jag tänkt åka till Makkuni idag och köpa en stor påse godis och bara mysa i höstmörkret och titta på Sex&City 1 och 2 och kanske nån annan film. Det tycker jag har förtjänat eftersom att jag ska ägna resten av dan åt att läsa på finska provet som jag ska skriva på måndagen avskyr så att läsa svårare prov över helgen eftersom jag inte har nån motivation överhuvudtagen till de !!! Men måste man så måste man jag försöker så gott jag kan och en annan sak jag funderar över är om jag ska ordna bloggloppis på bloggen ???

        Jag har en del kläder, och en del andra saker jag skulle vilja ha bort som jag inte andvänder mer och bikinin som är för små. Så jag undrade om jag kunde ta bilder och lägga upp på bloggen och så skulle ni kunna ta kontakt via FB eller kommentera här nedanför.
 Men jag tänkte om ni läsare skulle tycka att det skulle vara en bra ide så kommentera gärna om ni tycker de skulle vara bra annars får jag väll ge det till missons stugan. Och annars  måste jag bara få skriva om ett jättebra inlägg som jag läste av en av det bloggar som jag följer som heter martinajutila.blogspot.fi/2013/09/efter-reaktionerna-på-mitt-inlägg. Som jag läste och tyckte det var så himla BRA !! hon skrev om hur missförstådd man kan bli om man skriver ut sin åsikt eller hur man tänker, tycker, Och känner  och så får man en massa elaka kommentarer så otroligt bra och jag tyckte det var bra att hon skrev eftersom kanske vissa läsare borde tänka till innan man skriver elakt klart man förstår om nån blir arg om det är nåt man uppfattar som skit om sej själv men tänk såhär menade personen just dehär eller försöker den få fram nåt annat budskap.

             Ikväll ser jag framemot att bara få mysa i sängen kolla film och äta godis och annat gott och bra drömma mej bort to the Happyland <3

              
                         
 

1 kommentar:

  1. håller verkligen med! man blir så lätt missförstod ibland när man bloggar:/

    SvaraRadera