lördag 14 september 2013

My unlucky Friday





                              Hade en inte så lyckad fredag igår på men allt började bra jag som hade varit trött hela veckan steg upp kvart före 8:a på fredag morgon helt utvilad pigg och glad allt gick bra ända tills min käre far kommer in i rummet och säger att jag inte kan ta mopeden eftersom att det är något som det är något som är fel jag blir såklart helt stressad eftersom att jag lovat en vän att hon ska få sitta på till räddningsverket allt blir bara stress och press jag går såklart ut och tittar till älskade Piaggio och så får vi gång hen. Jag vet att jag gör en riskabel sak då jag kör iväg med henne men har man lovat  jag kör så försiktigt jag bara kan med hen. Ni som läser detta och kan mer om motorer än jag tycker ju säkert att jag säkert är en idiot som tog hen fast jag inte visste hur det skulle gå och jag kan säga er att jag hade dåligt samvete hela dagen för att jag tagit hen.
 Sen glömmer jag moped nycklarna i mopeden vid räddningsverket och tappar bort dom sen ytterligare 2 gånger till.

   Och så har jag glömt fysikhäftet då jag kommer till fysiken på dansen tappar jag bort mej helt och jag känner mej så otroligt osäker där jag står och försöker ta rätt steg allt blir bara fel. Men som tur blir kvällen en aningen bättre nåja vet att jag ofta på mina blogginlägg beklagar mej om min moped men hen är faktiskt en av mina bästa vänner så. Men igår då jag kom hem från skolan tänkte jag att jag kunde göra några filmcovers då jag sjunger blev inte helt nöjd men det är svårt att göra en perfekt cover men ni får nöja er med dom här två som jag gjort. Helt okej blev dom ju i alla fall 

 
 
Turning Tables (Adele)
 
                   Helg bilder ;)
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar