onsdag 18 september 2013

Nu har Jag långa Tisdagar Framöver




                   Hej ska uppdatera om vad som hänt och som rubriken säger så kommer jag ha väldigt fullt upp på tisdagar för då har jag sång lektion 14:45 sen efter det är den halv timme tills jag ska till piano, och så har jag piano kl 16:00 och efter det en halv timme emellan tills jag har teori så då ska jag till musikinstitutet igen så först klockan 6 kommer jag att komma hem då. Men igår var jag på allra första teori lektion och jag måste säga att det var riktigt lätt kanske med tanke på att jag också spelat piano i 3 år nu och så hade jag sånglektion för andra året i rad. Men jag så otroligt mycket efter att få åka och träna idag har faktiskt insett att om jag inte skulle träna skulle jag aldrig orka koncentrera mej eftersom jag har otroligt mycket överlopps energi och känner att jag måste få göra nånting som jag tycker om och där jag får röra på mej ordentligt och vara glad.

        Längtar så till Bodycombat ikväll !! Och en sak är jag riktigt förvånad över jag känner mej inte ett dugg stressad över prov veckorna som snart kommer börja komma sakta men säkert  och det är väldigt olikt mej ! Jag brukar vara så nervös men nu känner jag mej riktigt lugn. Inte ens över matte och fysik känner jag stress med även fast jag verkligen är superdålig på dom ämnena. Tror det kan bero mycket på träningen för jag på nåt sätt mer energi då jag får göra nåt som jag verkligen tycker om och är bra på.

        Hoppas det kmr att fortsätta såhär jag måste säga att det går riktigt bra för mej i skolan t.o.m i matte och fysik även om jag inte riktigt ännu fattat vissa saker med dom men jag förstår lite i alla fall

 önskar er andra som snart kommer att börja skriva prov lycka till !!

                      


 
                  Men jag kmr nog aldrig kunna bli något matte eller fysik GENI ;)
 

2 kommentarer:

  1. har du nina i teori?

    SvaraRadera
  2. Ne just nu så har ja Heidi Takaneva å sen då hon far på mamma ledigt då kmr en ny som heter Anna Öhman som jag också tidigare har haft då ja gick i kören

    SvaraRadera