fredag 9 maj 2014

Stressen är över




                                 Hej har varit en otroligt jobbig vecka med vårmiddag och prov och för lite träning. Men nu är det äntligen över och vårmiddagen blev faktiskt riktigt lyckad fast jag inte överhuvudtaget hade sett fram emot det. Eftersom jag nöjt mej med att jag fick vara med förra året och fått vara med mina flickor. Men denna vårmiddag var jag nog riktigt nöjd med har också haft fysikprov som inte gick bra, och idag hade jag föredrag om vad jag skrivit om i min Fackuppsats gick helt okej har nog aldrig haft problem med att prata inför folk  vilket är en av det bra egenskaperna som jag har. Jag har också varit sjukt trött idag då jag kom hem från skolan kollade jag först på första Eurovisionsfinalen och då det var klart gick jag och la mej. För jag borde verkligen lägga mej tidigare på kvällarna men det går inte alltid att göra tyvärr fast jag skulle vilja. Och denna vecka fick jag veta att jag sluppit med i 100m laget (Stafettkarnevalen) blev otroligt förvånad för jag tyckte inte att jag hade en speciellt bra tid. 
Har just nu också otroligt sjuka magmuskler efter att jag varit på gym igår, jag skulle nog behöva träna magen på ett hårdare sätt eftersom att all magträning som vi har på Studion börjar nog vara för lätt så om jag ska få mer magmuskler borde jag nog gå på gym oftare och det var faktiskt länge sen som jag hade sån träningsvärk i magen som jag har idag. Ikväll blir det hemmakväll vilket ska bli otroligt skönt ska se på några Friends avsnitt och bara njuta av att det kommer en skön helg emot just nu utan några stressmoment. 
                          Så ha en skön helg allihop imorgon ska jag ju absolut kolla Eurovisionen!            
                                    
Har också köpt ett par nya tränings byxor från nike älskade dom direkt då jag såg dem. Har ju bara svarta tränings byxor och 2 par shorts ett som är rosa och ett par som är svarta och rosa. Jag brukar vanligtvis inte köpa dyra tränings byxor men det här var jag nog tvungen att köpa för dom var så otroligt snygga. 


Hittade en text som beskriver hur jag ofta känner så  otroligt bra text. 

                                            
                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar