fredag 2 maj 2014

Dagen Före



                       
                               Hej idag har varit en helt lugn dag faktiskt med lite nervositet för imorgon kommer dagen som jag ser  framemot med skräckblandad förtjusning. Min alldeles egna konsert som jag planerat, övat och jobbat med i ett halv år, känner mej faktiskt jätte nervös för visst har jag uppträtt många gånger tidigare men aldrig med en egen konsert som jag gjort helt själv. Är så rädd att alla ska tycka att konserten kommer bli lite deprimerande men jag ska göra mitt yttersta för att konserten ska bli bra. Det är en väldigt personlig konsert alla låtar som jag valt har jag valt med omsorg och låtarna symboliserar allt som har varit jobbigt och allt som har gjort stort intryck i mitt liv. Sådär i övrigt hade en helt okej vappen och första maj, och jag har varit mycket trött har faktiskt just stigit upp från en power nap, men igår kväll var en otroligt härlig kväll efter att ha duschat från träningen tog jag mej en promenad med hunden ut i den härliga vårluften och jag kände mej så otroligt glad och lycklig  vet inte varför men bara gjorde det. Och jag hade ju inträdes förhör på Närvårdar YA i tisdags det gick väl helt fin och jag hoppas verkligen att jag kommer in vill så gärna förverkliga drömmen som naprapat, Barnmorska, eller sjukgymnast,. Men idag då jag var påväg till musikhuset för att öva inför morgon dagen tänkte jag 

att jag skulle göra en liten film om hur man hittar till Kammarmusiksalen eftersom jag vet att det flesta kanske inte hittar direkt ingen speciellt bra film men jag gjorde mitt bästa, och det gick inte att få upp här på bloggen så jag hamnade att sätta filmen på FB 






                    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar