måndag 12 maj 2014

Summer Dreams Please Come True !





                      Hej regnig dag idag då skrev sista provet idag som var religion som ingen i klassen riktigt visste vad som skulle läsas till provet. Igår började fundera på att skaffa mej nån form av gymkort och då kom tankarna. Jaa det är ju pengar som behövs till det också tänkte att jag skulle börja på Easy Fit eller på Fitness, men problemet är att jag har inte pengar till det och jag disskuterade med mamma och hon tyckte att jag skulle börja på Fitness och sluta gå till Studion. Ni kan ju tänka er vad jag sa jo ALDE JÄR I VÄÄDE sa jag för Studion är mitt hem den har räddat mej och fortsätter att alltid rädda mej då det inte finns nån annan som finns till. Och jag har så otroligt bra kontakt med alla människor där och alla instruktörer så nejj !!! Bara tanken på att byta till ett nytt ställe och försöka vänja sej känns inte bra och att inte träffa människorna på studion igen så aldrig att slutar där StudioZ är mitt hem och därmed punkt.  Jag tänkte att jag skulle gå 2 ggr i veckan på gym,men det är pengarna som är problemet och något sommarjobb ser inte ut att vara nära mej just nu. Trodde inte att jag skulle få jobbångest men jo lite sånt har jag nu för jag skulle faktiskt vilja börja försörja mej själv nu med tanke på att börjar andra stadiet om ett halvår. Och så har jag ju så många andra sommardrömmar och planer som jag är så rädd att inte ska bli av tänk om det blir en depp sommar,  Alla har börjat längta till sommaren alla utom JAG längtar till sommaren. Jag skulle kunna gå kvar i OX i 3 månader till jag vill inte ha sommarlov jag vill att dagarna ska vara som nu. Det låter ju konstigt men sommaren skrämmer mej otroligt mycket för jag har alltid för mycket förhoppningar och så blir det inte så och då blir jag alltid lessen. Då jag tänker efter så har sommaren alltid skrämt mej då den börjar komma emot, men jag denna sommar är nog den mest skrämmande ! Det låter ju otroligt konstigt för man borde ju tycka om sommarlov men jag är rädd ! Rädd för att allt ska skita sej vill ju skapa så mycket fina minnen och jag är nog en av det personer i världen som är bäst på att göra upp drömbilder i mitt huvudet som sen bara blir till en enda röra eller så blir allt bättre än vad jag hoppades och trodde.

 Men utan jobb står jag just nu utan så om nån kan ge mej ett job vore det bra så jag åtminstone inte behöver ruinera mina föräldrar hela sommaren.  Men jag hoppas sommaren 2014 kommer bli en miljard gånger bättre än vad förra sommaren var nog för att sommaren 2013 var den bästa sommaren som jag haft hittills men denna sommaren vill jag ska bli så mycket bättre! Har så otroligt mycket förhoppningar inför sommaren man kan ju inte få allt men nåt kan man väl få så man slipper bli utan. Men nånting jag nästan vet att jag blir utan i sommar är pengar och gymträning regelbundet. Men det är nåt jag faktiskt inte bryr mej så jättemycket i men ändå gör jag det för jag kommer ju ändå snart behöva inkomst men så länge allt annat blir bra är nöjd om jag blir utan pengar.
                                             
                                 
                                       
 

           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar