söndag 18 maj 2014

Underbar Dag




                              Hej har varit en riktigt bra helg och idag var det en riktigt lugn och underbar söndag. Tycker faktiskt att jag tagit helgen till vara och bara njutit, på Lördag hann jag t.o.m med ut och för att äta och det är så sällan jag äter ute med nån nuförtiden. Men det är ju på grund av pengarna som ska räcka till annat också  men det skulle vara roligt om man skulle kunna äta ute oftare. Idag hann jag både vara ute och springa barfota i gräset och bara känna fullständig lycka av att göra det ! Och ta vara på alla underbara stunder som jag fick uppleva denna söndag. Sen fick jag hoppa in på Strandis och jobba idag puhh! Vilken jobbdag varmt och svettigt i köket kan ni tro och fullt med folk men jag tog mej igenom dagen och var riktigt nöjd då jag begav mej därifrån med känslan att jag kunnat hjälpa till , och ser nog också ut som att jag får jobba där i sommar också :). Igår bestämde ju sej familjen för att åka till villan för att sova jag stannade ju självklart i stan och sov, hade ju lite bättre saker för mej att göra en Lördagskväll än att vara på villan för dit hinner jag nog närsomhelst!  Denna vecka som kommer emot nu ser jag otroligt fram emot ! speciellt Fredagen för då åker jag iväg till Stafettkarnevalen min allra sista Stafettkarneval med OX tänk att den dagen också skulle komma. Imorgon är det lilla Stafettkarnevalen önskar att vi skulle ha hunnit träna mer på växlingarna men det ska väl nog gå på nåt sätt  ska springa 4x100 länge sen jag tävlade i löpning men har nog aldrig tagit stafettkarnevalen på så stort allvar tycker nog mest att det roligt men nog försöker man ju iallafall att vinna så gott det går. 

         Ska försöka ta vara på sista veckorna I OX nu kan inte förstå att vi ska lämna OX för all framtid snart men jag antar att vissa saker har bara en viss tid.  Hoppas ni andra också har på nåt sätt tagit vara på denna underbara dagen ! 
                                    

2 kommentarer:

  1. har du fått en ny vespa ännu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte ännu har inte fått pengarna från försäkringen men snart så kanske i juni får jag en ny har funderat på att skaffa en Aprilia :)

      Radera