tisdag 1 oktober 2013

BLOGGLOPPIS !!






                           Hej bestämde mej för att göra loppis och sälja kläderna som jag inte andvänder mer och en del andra saker också som jag hittade men som jag inte har nån andvändning för eller aldrig överhuvudtaget har andvänt.

                                   Men om ni vill köpa nånting får ni ta kontakt på FB eller kommenter här och säga vem ni är, Eller ring eller skicka om ni har mitt nummer så får vi se hur ni ska få hem det till ert är ju än senare fråga men jag börjar såhär nu :).

                   
Dehär plaggen kostar 3E och är Size XS - S
 
Kostar 3E och är Size XS&M
 
Kjolen är storlek 34 -36&kostar 3E Klänningen är S och kostar 5E Byxorna är 154-160 Kostar 5E Bakfickan på byxorna är lite trasig men de går att sys:)
 
2 Balklänningar och en lite mer vanligare klänning Den blå klänningen är 36 och kostar 10E Den ljusa är jag inte riktigt säker på men tror de är en S och den kostar 7E och den svarta är en S och kostar 5E
 
Helt oandvända skor ett par GYskor och klack skor klackskorna är 39:or och dom andra skorna är 38:or båda kostar 10E
 
En glas burk och ett helt oandvänt skrivbok burken kostar 2E och skrivhäftet 2E
 
Ett oanvänt fotoalbum och ett skrin båda kostar 2E
                           
 
 
Affisch som är allt för stor för nån av mina väggar och kostar 1E och på andra sidan är en bild av JB
 
The Foo och på andra sidan Yohio 1E
 
Helt oanvända läppglansburkar med starka färger 70cent//bruk
 
Läppstift i lite beigeare färger och en som är rosa som också är oandvända & kostar 80cent
 
Oanvänd krämöggonskugga från London kostar 2E
                                    Läppglans 50cent Wet and Wild
Jackor en Mer fest jacka som är S Kostar 4E och en Den mer
Grågröna jackan kostar 6E och är en S ganska tight i ärmarna
 
Halsdukar som båda är långa förutom den rosa
Kostar 3E
 
Tyvärr har jag ingen underdel nån av övredelarna jag har bar underdel till den vita men den med palmer på är en S
Vita med underdel är Size38 & svarta är Size40
 
En byrå som jag använt till att hänga alla mina hårband över men nu har jag hittat ett nytt ställe för dem så nu åker denhär ut men som ser ut som en låda går inte att dra ut. Den kostar 3E
 
 
Sängtäcke som inte passar till min säng mer eftersom jag har dubbelsäng kostar 5E
 
 
Det var de det går nog att komma och prova kläderna eller ta hem och prova men hoppas på att det går bort allt dehär nudå :). Få se om det kmr upp mer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar