tisdag 27 augusti 2013

9. Min Favorit Plats





                   Hej idag ska jag ju berätta om min favorit och det är ju inte så svårt att gissa det ju såklart StudioZ <3 <3 <3 den platsen ör min favorit plats för att dit kan jag alltid gå på vilket humör jag än är på om jag är: Lessen, Glad, Arg, och jag blir alltid på bättre humör om jag är på StudioZ  och det känns som att jag får prata av mej på nåt sätt då jag är där då ingen annan har tid med mej  jag ska     berätta vad och när jag tränar och vilken dag jag är på det. Jag tränar:
 
     Dans, Power Step, Bodypump, Bodybalance, Och nu så har jag ju också börjat på med Bodycombat,  Ska också berätta vad man gör på det olika passen. Dans behöver jag nog inte förklara så mycket, Men på Power Step så är det intervall träning och styrka Konditon vi lyfter vikter och gör olika konditons övningar,

Bodypump: Tränar man hela kroppen  och lyfter ganska stora vikter och det ger verkligen resultat om man vill skapa muskler och går tillräckligt ofta på det och om är arg tar det verkligen bort det mesta av ilskan ;).


Bodybalance: Är som Yoga, Pilates, avslappning & Streching på samma gång och det är också ända grejen du inte blir svettig av på studion och det hade jag alltid som 3:e pass på måndagar förr men nu har dom inte det mer på  mån så då går jag ist på söndagar
        

   Bodycombat: Kan jag inte säga så mycket om eftersom jag just  börjat gå på det men det är mycket boxing och kampsport inblandat där i alla fall

             nu kmr jag  till hur mycket jag tränar och det är inte lite men jag kan säga att tro inte att jag är en ortorektiker då läswer dehär för jag äter efter varje pass och om jagh går 2 pass eller 3 dricker jag alltid under pausen till nästa pass.

 Men måndagen ser ut såhär: 17:45 Dans,(45 min) 18:45 Power Step och efter det kanske Zumba ,

Onsdag: 18:45 Bodycombat efter det 20:00 Bodypump


 Torsdag: Bodycombat 20:00

 Fredag: Dans 17:30


 Lördag: Bodypump 10:00   Dans: 11:15

Söndag:  Bodycombat 17:30     Bodybalance 18:45 

 Så det var mitt träningshcema så här ser det ut  det kanske inte var så intressant att veta men då jag ändå berättade om min favorit plats så tänkte jag att jag lika gärna kunde berätta hur mycket timmar och vilka dagar jag är där.

          Imorgon är det Spotlight ska nog dit men det blir nog kanske inte med hela shacket antagligen bara med Julia, KP, Och jag  Och det blir nog ingen sen kväll precis  
 
               
                              Jag vet nåt som inte DU vet

                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar