måndag 14 oktober 2013

GirlsNight !! :D





                                 Hej igår blev det tjejkväll vi bestämde så eftersom vi så sällan träffas bara vi flickor och då bestämde sej pojkarna för att ha en karakväll. Så kvällen började riktigt superbra med att jag och Vicki körde iväg på ett pass på StudioZ (Bodycombat) som var ett underbart svettigt och roligt pass. Efter passet behövde jag tanka så då gjorde vi det men det var nog en kall vända det men då var det sen så jäkligt skönt att få komma hem till mej sen och värma sej.

 Tjejkvällen gick ut på dehär gå in i bastun för att sen sätta sej i bubbelbadkaret och med ansiktsmask på och bara prata och njuta tillsammans efter vi haft spa blev det till att fixa till maten som var tortillas och det var så otroligt gott !!. Och roligt var ju hela kvällen i sej skönt att vi bara för en gångs skull kunde vara bara vi flickor. Vi måste nog ta om dehär och då får det nog bli en övernattning också och nåt annat skoj efter det :) <3.

                    Men för övrigt fick jag ett väldigt tråkigt besked igår jag fick veta att jag tyvärr inte fick komma till London på sjukhuset och praktisera som barnmorska hade verkligen hoppats på det men tyvärr :( men jag ska åtm och hälsa på till sjukhuset och få en rundtur på barnmorske avdelningen. Jag ville verkligen åka dit för jag ville verkligen veta om  jag skulle tycka om att vara barnmorska. Men jag som tur hade jag ju mina reservplaner och jag visste med en gång att andra praon så ville jag inte  ha här i Jeppis utan nån annanstans   och en sak jag funderar på är om jag ska åka på prao till Oravais där min kusin jobbar på ett dagis med barn från 1-4 år och jag vill ju jobba med riktigt småbarn.

         Här kommer bilderna från kvällen
                   
          

                                   Denhär låten är så otroligt bra lyssnar alltid på den då jag är riktigt arg eller lite skadeglad åt nån som har gjort nånting elakt åt mej.






Not so Beutiful ;)



 
 


 
 
Och detta köpte jag idag en tröstkladdkaka som jag brukar kalla de & Chips <3 Önskar jag också kunde ha köpt en Rockstar men tyvärr räkte inte pengarna till det. Men vi hade gjort en video också men den tror jag inte jag får sätta upp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar