tisdag 15 oktober 2013

I Want you To Stay




                               Hej imorgon åker jag till London och jag kommer hem på måndag ser så framemot att äntligen får jag åka bort från allt ett tag från bort från Jeppis, och andra otrevligheter ska bli så skönt att bara få se nåt annat än bara Jeppis inte för att jag tyckert att det är nåt fel med Jeppis men om man ska kunna uppskatta det måste man nog åka bort till nånting som är större ibland. Men jag kommer att sakna alla i gänget verkligen men jag vet ju att ni finns kvar då jag kommer tillbaka <3. Och det är jätte lessamt att jag missar då Victor får mopokortet men jag önskar att han klarar det vilket jag vet att han kmr att göra. Men idag gjorde jag nånting väldigt ovanligt jag satte på mej löparskorna och drog iväg på en joggingtur och för 1 år sen skulle jag aldrig ha klarat att springa så men jag skulle bra ha kunnat springa 3km till men jag måste hem för att hinna packa & duscha nu sitter jag här med hårinpackningen.

                      Men jag kommer sakna er alla ihop i shacket verkligen men ni  får ju ha parkväll nu så se det lite positivt ;)

 
                    
                                         Denna låt är till alla som jag kommer att sakna sjukt mycket under resan <3 <3 <3 Hope you will Like it

                                               
 
 

 
                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar