tisdag 8 oktober 2013

It Really Hurts





                             Hej har verkligen inte haft en bra dag nej nej !!
rena motsatsen till bra idag har jag haft en gråt dag har gråtit nästan hela dagen. Den började bra och eftersom jag steg upp i tid slapp stress ihjäl mej det var sen på fysiktimmen som allt hände.

Var inte så jättenervös eftersom att jag tyckte att presteringen i provet var absolut en 7:a trodde jag. Då han delade ut alla prov och prov efter prov kom och då jag hörde att dom som haft svårast i Fysiken fick 7/1/2 då tänkte jag att men då får jag säkert lika bra eller bättre men ändå steg pulsen mer och mer för var prov han delade ut och till allra sist kom han till mej. Jag blundade snabbt i 10 s och hoppades och önskade att det var nån form av en 7:a som stod där. Men snabbt tog besvikelsen känslorna över då och mitt positiva & lugna jag försvann det som stod där var inte ens nära en 7:a. Jag fick 5 och ett halvt jag förstod verkligen inte hur det kunde ha gått så dåligt för mej jag hade ju förstått allt med räknandet i sista minuten och tyckte jag klarade allt med räkningen och formler bra.

             Det gjorde så fruktansvärt jävla ont nej nej nej !!!!!!! jag kan säga att jag är nästan helt säker på att det var jag som fick 5 & ett halvt. Tårarna kunde jag såklart inte hålla borta jag hade ju så trott på mej för en gångs skull trott att jag visste trodde allt skulle gå vägen men nej jag kan inte förstå varför det gick som det gjorde.

  Och jag har gråtit hela dagen jag vet egentligen är det ju ett väldigt litet problem av alla problem som finns men det gör ändå ont och jag skäms ju bara eftersom jag tkr att jag beter mej som ett småbarn som går ut och springer och gråter men jag kunde bara inte sitta där och gråta då vill jag helst gå bort och vara för mej själv eller så går jag till min gamla speciallärare som alltid förstår och har tid för mej. Men det känns som så skit hur ska jag kunna lita på mej själv igen ??? Då jag tror att jag kan nånting men så kan jag egentligen inget och jag får inte ha 6:or om jag ska slippa in till Närvårdare  och allt räknas på 9:an där lämnas inget åt slumpen.
Jag känner just nu bara all deprissions känslor: Ful, Dum, Elak, Duger inte, Ingen pojke kmr nånsin vela ha dej eller älska dej,du är för ful och annorlunda, och du kräver alldeles för mkt av kärleken.  Jag känner att jag är dålig på allt t.o.m på det som jag är bäst på.
            Självförtroendet är botten just nu .... ;(

                        

                           
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Det var nog inte så roligt.. Hoppas det går bättre nästa gång! :)

    SvaraRadera
  2. du ska int tänk att int du slipper in för att du fick 5 i ett fysikprov, fysiken e int så jätte viktig om du vill in till närvårdare, det mesta hänger på inträdesprovet. så känn ingen press, stress int! :)

    SvaraRadera
  3. Tack så myki fö alla fina kommentarer. <3 Det hjälper alltid nånting :)

    SvaraRadera