lördag 12 oktober 2013

The Difference Between the Pictures





                             Hej idag fick jag stiga upp lite tidigare än vanligt eftersom att idag fyllde min kära far 47 år och min bror var på nå lagg Party så han var inte hemma och mamma satt i bussen påväg till Hesa så då var det bara jag som fick gå och sjunga men det blev inget långvarigt firande eftersom att jag skulle iväg och på Bodypump och efter det Zumba :). Det märktes att jag inte hade dansat på en vecka eftersom min kropp var så van med bara styrketräning men jag fick nog till stegen till sist. Och igår var det ju marknad men jag och gänget bestämde oss för att inte gå utan vi istället skulle ut och äta klockan 5 då gjorde vi det istället.
   
      En riktigt rolig kväll var det och så for vi iväg på liten körasvändo till Siwa och sen satt vi K-strand och chillade och pratade. Men vi börjar nog märka att långcrusings och körsäsongen börjar vara över nu tyvärr vi kommer nog antagligen att köra på vintern men det blir nog inga längre körande än nödvändigt men vi ska nog ännu hinna åka en längre vända till Myyso  och äta.

               Nu kommer jag till saken med min rubrik & inlägg

                                       

 

Om ni ser riktigt noggrant vilken bild är mer gladare och lycklig ??? Åtm jag tycker att den till vänster är mer gladare och lyckligare än den bilden till höger som är tagen på 8:an då jag var deprimerad jag kanske har ett slags leende men bakom det leendet och fasaden fanns en: Ångestfylld, Osäker, och en Olycklig tjej, Som inte visste hur hon skulle överleva,
 
Men den bilden till vänster är en bild av en: Självsäker, Lycklig, och en mycket glad tjej då jag fick bilden från 9:an och jämförde med den andra såg jag skillnaderna väldigt tydligt. Och jag är så glad att dethär året får bli ett år utan stress,press och rädsla för som kan hända. Jag ville sätta upp bilden för att visa er som vet hur jag har haft det hur otroligt lycklig jag är idag!!. Jag älskar livet och livets fina och lyckliga stunder och jag tar vara på allt det fina som mina underbara vänner ger mej<3

 

                                             Jag minns ännu den dagen jag tog dedär fotot hur mycket smink jag hade kletat på mej och andra gånger också för att ingen skulle se att jag egentligen var sjuk ännu då.

 Jag erkänner att jag inte alltid har så bra självförtroende men jag tror jag kommer få bättre självförtroende sen för jag har nog inte fattat att jag faktiskt är bra, Underbar, och Värdefull och att det faktiskt finns mer människor än vad jag tror som bryr sej om mej och älskar mej. Det borde du som läser detta också tänka på ibland tänk inte på dem som har emot dej det är bortslösad energi att bryr sej om dom.

                          Det var dagens mening med inlägget men igår köpte jag min efterlängtade rosa Onepeace <3 Och rosa skor <3 Dom var verkligen efterlängtade kan jag säga !!
                  
                               En otroligt BRA !! Låt om jämlikhet&Kärlek <3 Lyssna och kolla på texten dehär en av låtarna som verkligen ofta får mej att fälla en tår.
                    
                               




 

 
Ni ser säkert inte vad det står  men det står I love Sex och Milf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar