fredag 17 januari 2014

Beautiful





                                   Hej dagen idag började inte så värst bra matte prov stod på schemat och det gjorde det ju inte bättre att man var halvt trött och oroade sej för hur det skulle gå men jag försökte så gott jag kunde. Men jag blev så otroligt glad i onsdags jag och mamma har ju diskuterat att vi ska åka nånstans efter att jag gått ut 9:an direkt då sommarlovet börjar. Och det lutade både mot Tyskland, Paris, Och London. Men så bestämde vi oss för att vi ville se mer av England då bestämde vi oss för att vi skulle åka till Edinburgh vara där i 2 dagar och sen skulle vi åka tåg därifrån till London och vara I London i 2 dagar och jag längtar sååå !!!!

Idag efter att jag kommit hem från skolan fick jag genast för mej att jag måste ut och fota lite vinter bilder så då tog jag genast på mej kläderna och gav mej iväg jag tycker det är så otroligt vackert och jag tycker verkligen vi ska vara glada för att snön ha kommit men att det är såhär kallt kanske det inte skulle behöva vara.
 men jag tycker det är så otroligt kul att fota, jag älskar hur man bara kan bevara ett ögonblick på en bild och alltid kunna ha kvar det ögonblicket. Tyvärr blir det ingen lång kväll ikväll med vännerna eftersom jag kommer att behöva stiga upp en 7 tiden imorgon för att jag ska till Norrvalla Fitness Event och jag har längtat så eftersom att jag har haft en liten muskelinflammation i benet har jag ju såklart varit tvungen att vila men nu ska är jg snart BACK ON TRACK igen !!!! Och det jag absolut inte fått göra är att hoppa i längre stunder så då har jag också varit tvungen att avstå från Bodycombaten. Men Ha en bra helg alla ihop ! :) och njut av det fina vädret det är i alla fall bättre än regn och mörker.

                               
                               
                        


Gillar faktiskt min vinteroutfit
speciellt min rosa möss ;)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar