måndag 13 januari 2014

SUPER BRA ! SLUT !!





                    Hej jag tycker ju vanligtvis inte skärskilt mycket om måndagar visst är dom helt okej men jag ser det alltid som en dag närmare den fittiga Tisdagen och  nu då jag tagit vila från måndags träningen så känns måndagar inte skärskilt roliga. Men idag sista timmen som var samhällslära fick vi ju ut proven och det visade sej att vår klass låg i topp av dom klasserna som fått högst medeltal och jag var ju inte så supernervös då vi skulle få ut det och jag blev så jätteglad av mitt resultat som var 9- !!! :D :D Mina sänkningar på kraven har gjort resultat men samhällslära är ju också ett ämne som handlar om allmänbildning så det ju lite av dom lättare ämnen i skolan. Det känns otroligt bra just nu och på fredag blir  det att skriva matteprov som jag hoppas på att kommer gå bättre än det förra. Så jag uppmanar er som har höga krav på försök att sänka dom det blir mycket bättre för det finns så mycket annat som är viktigare som tex: Vännerna du har runt omkring dej dom du älskar och dom som får dej må bra det är viktigare än att du ska få högsta betyg jag har iallafall insett att det mycket viktigt att sätta tid på det man tycker om och där man känner sej bekväm i sej själv. Om jag riktigt skulle få välja skulle jag nog sluta I Musikinstitutet för jag tycker inte man ska sätta extra onödig tid på nånting på sin fritid som man känner då man kommer till den att man genast vill bort därifrån om man har nån hobby man sysslar med ska man ju känna att man vill engagera sej. Och efter allt som hänt så har jag förstått åtminstone för mej hur VIKTIGT !! Det är att göra nåt man faktiskt tycker om att göra.

                                Men åh vad jag längtar efter att få köra ett combat pass men då vet jag ju att då jag väl kommer vara där kommer det ju att vara så mycket roligare än ett vanligt combat pass.
                         Känns som att dom här låtarna skulle vara skrivna till mej  så otroligt bra !!
                        
 
 
 
 

                                      

                         



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar