söndag 5 januari 2014

Party Party !




                            Hej igår hade jag min födelsedagsfest som jag hade väntat länge på och planerat tillsammans med mina vänner och jag kan nog lugnt säga att utan mina vänner hade jag aldrig klarat att fixa denhär festen. Och jag säger ett stort tack till: KP,Anton, Victor,Vicki, och Julia som har varit med och hjälpt till.

Festen kanske inte blev exakt som vi förväntade oss men vi hade i alla fall kul och det är ju det allra viktigaste att man har roligt, men jag,Julia och Vicki började förbereda festen redan på Freda kväll då bakade vi och ställde i ordning drinkarna. På Lördag kom alla lite tidigare och då vi skulle fixa till musiken fick vi problem och jag är SÅ Tacksam över att KP och Anton tog tag i den biten för det var ett enda kopplande och det skulle  jag verkligen inte klarat av själv.
 Men det var en riktigt rolig kväll och jag var nog nöjd med festen även fast det inte blev så mycket dansande.
Men jag säger bara tack till mina vänner som har varit med och hjälpt till utan er hade jag verkligen inte klarat det :). Fast det var synd att vi inte hann se filmen jag gjort åt er ära men det tar vi nästa helg ;).
                                   
                           
                                 Drinkarna som vi gjorde hette Mojito och då vi var vid Prisma hittade en Mojito soda stream och det var nog helt gott.
                                 och såghär såg det ut då Vicki&Julia fixade till våra hemgjorda Mojito drinkar och det var ganska mkr liam som behövdes till det.
 
 
 
 
 
 
 

 Medan vi bakade tårtan började vi sakna pojkarna så då ringde vi efter dom.
                                  
 Då pojkarna kom satte dom såklart på What is Love som dom genast började digga till ;)
 
 
 Tack så MKT ! flickor för hjälpen att baka en tårta och fixa till den skulle jag knappast klarat utan er hjälp <3 <3
 Jaa det blev ju en del tallrikar
 
 
 
 Som jag sa det blev ju en del strul och kopplande
 Mot slutet av festen&efter att jag varit till donken så började vi prata om gamla barndoms minnen ;)
 
 
                        Såklart för att liva upp stämningen behövdes det ju REDBULL ;) och Rockstar ;)
 
 jag kan nog säga att jag&Vicki blev ganska vilda men det är därför jag älskar dej så mycket Vicki för det är där du&Jag möts med varandra ibland kan vi skratta och vara vilda i en evighet !! <3 Älskar dej också Julia tack för all hjälp flickor och Tack igen till pojkarna som hjälpte till !! Och tack till för dom  fina presenterna !! <3

5 kommentarer:

  1. Vem är hon i rutig skjorta ??

    SvaraRadera
  2. Det e Jennie det var otroligt kul att träffa henne hade inte sitt henne på ett halvår minst :)

    SvaraRadera
  3. ingen alkohol, vafan

    SvaraRadera
  4. Om ja sku ha haft alkohol på min fest skulle ja aldrig mer fått ha nån fest nånsin igen förrän ja fyllt 18

    SvaraRadera