onsdag 1 januari 2014

Äntligen 2014 !



                                    


                     Hej mitt första inlägg den 1:a Januari 2014 det känns så bra att 2013 är över detta år och framtiden framöver ska bara bli bättre. Nyårskvällen började med att jag måste åka till Larsmo och äta middag med mina föräldrars vänner körde såklart till Larsmo själv. Åt så snabbt jag kunde och körde sen vidare till Antons och därifrån körde vi vidare till Victors vi satt väl inte där skärskilt länge typ till halv 11 och sen drog vi iväg till roskiskbacka.

Victor tog med sej Julia&Vicki I traktorn och KP satt på med Nymark  tyvärr kunde vi inte stå skärskilt länge på roskisbacka eftersom att det började regna ganska så rejält så då åkte vi vidare till stan jag skulle gärna ha fotat mer än vad jag gjorde både på stan och på roskisbacken men jag är väldigt rädd om min system kamera så därför blev det mindre foton tack vare regnet.

 
Men  en otroligt rolig och underbar kväll  hade vi! och jag ser framemot år 2014 med nya möjligheter och mer fina minnen och övernattningar med mina vänner <3 Och nu vill jag ägna ett STORT TACK Till alla min vänner som har varit med och gjorde det sista av mitt 2013 till ett år att minnas med glädje och den fina sommaren vi hade tillsammans och så mycket roligt vi haft och skrattat TACK Älskar er alla sjukt mycket ni har gjort att allt har blivit BÄTTRE ÄN BÄST !                   
                           
                                    
 
                                     Inte en skärskilt bra bild av roskisbacken



                          Jaa slutet på kvällen blev ju vild som vanligt
                Har ingen aning om hur dendär bilen kunde hamna på mitt huvud ;) ?
 
Så söta e vad dom e 
hade en bild på Victor&Vicki också men jag förstår inte hur jag inte kunde få fram jaja teknikens underbara värld ;) :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar