onsdag 22 januari 2014

Dont Ever Go Away




                Hej idag har det ju inte precis varit min bästa dag. Dagen började nog riktigt bra men det var efter 2:a passet som allt bara sket sej vi skulle ju få ut matte provet och jag visste ju att det inte gått bra jag visste att antagligen skulle få en 4 eller 5+ och ja jag fick 4 men jag började ändå gråta känslig som jag är. Nu handlar det inte om kraven nej jag bryr men inte ett skit om vad jag får i matte för jag vet ju att jag verkligen är USEL på matte men om det fortsätter så jag ville ju inte ha underkänt i matte. Och det är det jag är orolig för. Och oftast då nånting i denhär stilen händer är det ju sällan en sak jag gråter för.Dom här senaste veckorna har varit lite jobbigare  p.g.r av vissa anledningar som bara mina närmaste vet om men det har varit jobbigare att ta sej igenom dom.
Men det jag kan berätta är att jag är så rädd att alla ska försvinna men det är ju inte första gången jag är rädd för det om ni har läst mina tidigare inlägg, men jag och mina kompisar har det så otroligt bra just nu och jag kan inte vara lyckligare men ändå är jag rädd och gråter för saker som jag vet att inte kommer hända men jag har bara vissa perioder som jag blir rädd att lyckan som jag äntligen får uppleva och gör en massa roliga saker tillsammans med mina vänner blir jag ändå rädd att när kommer dendär bomben som kan förstöra allt och som ni säkert vet

ÄLSKAR jag ju mina kompisar så otroligt mycket att det gör ont dom har nog inte förstått hur mycket dom gjort och gör som får mej att känna att livet verkligen är VÄRT att leva!  Och dom här senaste veckorna har jag varit så rädd att nån eller något ska ta dom här fina människorna ifrån även fast jag vet att do inte kommer försvinna men ändå är jag rädd. Jag fick en ångestattack idag i skolan  jag har inte fått det på flera månader men idag kom den små ångestattacker har jag fått och dom kan jag kontrollera och det gjorde jag med denhär också men jag sa åt läraren att jag inte kunde vara med på timmen och det förstod han ju eftersom det var fullt av tårar i mitt ansikte. Men det kan jag säga att varenda dag som jag stiger upp på morgonen tills jag går och lägger kan jag säga att då jag stiger upp känns dagarna så otroligt mycket värda att stiga upp till det gjorde det inte förr även fast det är dendär skit Tisdagen känner jag ändå att det värt att stiga upp till dendär helvetes tisdagen.
               Och jag kan säga att jag älskar verkligen livet idag för allt känns så mycket mer värt idag än vad det gjorde förr,
 Men jag säger som Victor sa åt mej idag i matbordet:
Om 1 år kommer man att skratta åt dehär man kommer knappt att minnas det och jag håller med men jag har verkligen svårt för denhär matten vi håller på med just nu med och jag kämpar verkligen med matten det gör jag det är det ända ämne som jag kan säga att jag verkligen inte kan behärska på nåt sätt och nu måste jag ju ta om detdär skit provet.
                           Men åt er som inte gråter så mycket kan jag säga er att det är nyttigt att gråta ibland det känns så mycket bättre efter åt och jag har inte gråtit ut ordentligt på länge och då blir alltid ångestattackerna värre för känslorna kommer ju aldrig ut ordentligt då.
 
 

 
                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar