lördag 26 april 2014

Three Pair of Shoes




                          Hej mer än en vecka sen ! men har haft så mycket att stå i och göra. Men nu närmar sej min stressvecka nästa vecka kommer mycket att hända på måndag är det ännu vanlig dag med lite mindre stress men tisdagen är värsta dagen av dom alla. Så här kommer lite veckoschema: Tisdag: Inträdes förhör till Närvårdare YA. Efter de blir det att försöka få mat i sej sen ska jag hinna med sånglektion, efter sånglektionen blir det att söka sej till central plan för att ha uttagningar på 100m till stafettkarnevalen, efter det blir det att försöka hinna öva med gitarristen som ska medverka på konserten, och att läsa på engelska prov . Onsdag: Valborgsmässoafton slutar 1 i skolan och ska hinna läsa på HK prov som vi har på Fredagen, på kvällen blir det roadtrip och firande vid Larsmo vid villan med Shacket. Torsdag:  Blir väl en färd till Nykabi och sen läsande till prov och kanske bakande till Lördagen sen på Next Level Kursen som börjar kl 17:00, och sen hinna med den övriga träningen.   Fredag: Lugnare dag men efter skolan blir det att repa med gitarrist och sånglärare inför den kommande konserten på Lördagen och så blir det att göra i ordning allt för kaffe drickandet  Lördag: Åka och träna på morgonen som vanligt och öva själv till konserten hemma, sen fixa lite till och det allra sista i huset och mot eftermiddagen general repetition vid kammarmusik salen för att kolla att allt verkligen sitter och funkar. Kl 18:00 börjar konserten som tar ca 45 min och efter det bedömning av sånglärare och en annan lärare. Hem för att medverka på bjudningen och andas ut. 
Sen blir det lite mindre stress hoppas jag och ska försöka att hinna  göra klart min Power point till mitt föredrag av min Fackuppsats. 

    Annars har det varit nästan en helt lugn vecka och jag har faktiskt äntligen kunnat börja sova bättre och vara lite lugnare i mej själv nu tack och lov, och under påskhelgen började jag faktiskt att titta på en serie och jag som inte burkar se på serier för jag har ju så mycket att göra i veckorna men på helgerna har jag ju faktiskt lite tid att se kom jag på. Så jag har börjat kolla Friends, och det är faktiskt en superserie och har verkligen gått över mina förväntningar. Och jag gillar verkligen konceptet att det är vänner och det påminner lite om vårt shack för i serien är det också 3 pojkar& 3 flickor och men personligheterna är nog inte alls så jätte lika som mina   vänners personligheter. Och jaa rubriken har ju också en mening idag efter träningen åkte jag med det samma till Mattsons för att kolla in ett par nya tränings skor och mamma kom också tid sen och jag hittade ett par riktigt bra och fina träningsskor som går att använda på både löpbanan och inomhus. Men det fanns  ju ett par drömskor som jag verkligen skulle velat ha istället för dom skorna jags om köpte, men dom kostade över 100E så nej tyvärr:( men det kan jag säga att jag köper inte träningskläder som jag inte trivs i absolut inte ! för jag vill trivas lika bra i mina träningskläder som jag trivs då jag tränar. 
                                     
                                       
                           Köpte också sneakers har ju hamnat att använda dom svarta glitter skorna som inte precis passar till alla kläder.Och sommarskor med storlek 37 men det är ju också beroende ibland på skomodellen. 
                          Visst är dom här helt snygga träningsskor men jag hade nog hellre velat ha drömskorna.
               

                 Har ju också färgat håret och prövade denna gång att färga med garnier och denna hårfärg med garnier var riktigt bra och de motverkar torrt hår i 8 veckor. Och ja det har ju också varit marknad och tyvärr hade jag inte råd att köpa några remmar:( för pengar gick till att köpa solglasögon tänkte att nu då jag behöver nya solglas ögon ska jag passa på och köpa ett par billiga och snygga solglasögon på marknaden för jag behöver ju solglasögon då jag kör så att inte solen kommer i ögonen.  
                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar