lördag 13 juli 2013

Hemma Från Umeå :)




                              
                  
                  Hejsan nu är jag hemma från Umeå :) Var nog en riktigt bra å fin resa älskar verkligen Svergie <3 Hittade väldigt mycket att köpa speciellt klädköp var jag nöjd med shoppade kläder från: Monki, H&M,Staduim, Och INDISKA :),  Vi åkte också och hälsade på släktingar i Umeå på mina småkusiner :).

Det har nog varit mycket roligheter på gång och det kommer att komma mer roligheter :) Nu har vi varit till Umeå idag var vi på Bröllop, imorgon blir det Student kaffe och teater i Purmo, Sen Måndag till Onsda blir det Villan <3 :)

Så det är mycket roligt på gång nu :) Men här kommer bilder:


 


 
 
Det var ett jätte Coolt ombytesrum på Monki <3
 
 
Där inne fick man göra en massa saker bla hade dom ett fort som var som på fångarna på fortet och så fanns det nåt som hette Lasedone som man fick springa och skjuta på varann :)


                                       En trött jag på Max Hamburgare

                            
                         
 
 

                                    Fanns ett gym på hotellet som jag testade på lite grann :)
 
                                   
                              Utsikten från Scandics 14:e våning önskade att jag skulle haft system kameran med där






                           





Min lilla småkusin Dagny <3 Längtar verkligen tills jag får egna såna här sötisar <3 <3 <3
 
Kläderna:
 
                                Byxor från Monki
                              Skjorta från Monki
                              Sjkorta från INDISKA
                              Topp från Monki
Topp från H&M
Och det som jag har väntat så länge på Styrketränings Handskar som jag kan använda på Bodypump från Staduim  :)
 

 
Köpte också ett roligt spel som jag tänker tvinga mina älskade vänner att spela ;) 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar