söndag 21 juli 2013

Picknick&Bastu :)





             Tjena Tjena igår kom jag hem från Konevesi och drog sedan ut med vännerna på Picknick till en Ö :). Sen fick vi också för oss att bada bastu och simma eftersom vattnet var jätte varmt jag, KP och Jules bada längs det var otroligt uppfriskande. Idag blir det att träffa en speciell person och att dra ut på jeppis öppningen ;) tyvärr har jag inga bilder från picknicken eftersom jag hade glömt att ta och lägga in minnes kortet i kameran men jag bjuder istället på lite andra bilder så hoppas ni är nöjda med det i alla fall :).

                                         En bra låt fast den är gammal :)

        
 
 

2 kommentarer:

  1. hej slänger in en random fråga nu men

    hur uttalar man Aguiar? :)

    SvaraRadera
  2. De är svårt att säga jag sku egentligen måste säga de till dej personligen



    SvaraRadera