lördag 6 juli 2013

It's been a Crazy time






                             Hej jag vet att jag inte bloggat på ett tag men det är för att jag har haft så otroligt mycket att tänka på jag har haft en otroligt svår vecka jag har fått 2 ångest attacker jag har inte haft det på 2 månader men nu fick jag det. Antagligen för att jag börjat komma underfund med en del saker.

 Det är många saker jag ångrar som jag gjort men ibland så blir situationer mer komplicerade än vad man trodde jag är en väldit svår människa att förstå sej på tyvärr :/. Men denhär veckan tog jag beslutet att göra slut med min pojkvän av anledningar som jag inte tänker skriva ut här. Men en av anledningarna var också att jag äntligen kommit på att man behöver inte en pojkvän för att vara lycklig och för att inte känna sej ensam. Vad är meningen att ha en pojkvän om han inte gör dej lycklig jag har alltid tyckt att ha pojkvän är livet ända tills nu det har tyvärr tagit 2 år för mej inse det men vissa saker tar det längre tid för mej att förstå.

Men jag är LYCKLIG ändå för jag har ju mina helt underbara och helt fantastiska vänner <3 <3 som har funnits och hjälpt mej tack ska ni ha för det <3 <3.
 Nu hoppas jag på att jag får vara singel ett tag och vänta på den rätta jag hoppas att jag nångång kommer att få nån pojkvän som jag kan vara lika lycklig med som mina två flick kompisar är med sina pojkvänner. Men ikväll blir det pizza kväll hos mej med hemlagad pizza. So Lets dance our Tears Away <3


           
 
 
 

1 kommentar:

  1. E jätte glad för din skull att du äntligen har sett möjligheterna o det ljusa med att vara singel,allt gott åt dig//J.Ö

    SvaraRadera