onsdag 17 juli 2013

VILLAN 15/7 - 17/7



         
                        
      
                          Det var villa övernattningen det :) det har nog varit riktigt roligt att tillbringa 2 och en halv dag med gänget först for vi ju till KPs villa och sen till min det ända som vi har haft otur med

är ju att vädret var ju verkligen inte med oss ! För första gången på 6 år som vi har åkt till villan så har det aldrig varit såhär dåligt väder som det varit nu så därför har jag inte så mycket bilder att dela med mej.  Och inte nog med det min kära Piaggio har gått klappat ihop då jag körde hem från KPs villa så började min mopo tappa mer och mer fart och till slut så stannade den bara av och sen fick jag veta att hela motorn var kapput så nu måste den ju på reparation och det blir verkligen inte billigt :(.

Men över till villan igen :) vi kunde ju inte åka ut och ro nånting på picknick eftersom vädret var så skit som det var så då bestämde vi oss för att vi tar igen det på Lördag istället :D. Jag måste nog säga att jag är ganska stolt över oss allihop tänk vi har fixat all mat själv städar och diskat utan nåt gnäll och jag är väldigt stolt över mej själv eftersom jag tog på mej rollen att gå ut och diska i iskallt vatten i stormen vid KPs villa och nåt sånt skulle jag inte göra frivilligt men jag har nog börjat förstå att nån måste ju göra vissa saker.

    Inte för att diska ute i ovädret är nåt jätte speciellt men det nåt som är stort för mej eftersom jag aldrig skulle göra det.
ikväll blir det att fara på KAJ<3 och imorgon ska jag på Jazzkväll till Nykarleby.
TACK till mina kära sötisar till vänner som jag fick tillbringa 2 dagar tillsammans med <3 <3 Ni är bäst utan er skulle jag inte klara mej <3 <3 <3 <3

                      En otroligt bra låt som gick rakt in mitt hjärta
                      och rörde mej till tårar då vi satt och tittade på
                      The Voice ni ska se musik videon den är så otroligt BRA !! <3
 
 
 


                 
                                    Underlig bild på oss 3 ;)
 
 
 
 
                                      Här ristade jag in våra namn för 5 år sen WE Are forever Friends <3
 

                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar