torsdag 18 juli 2013

KAJ&JAZZ




          

                Hej igår var jag på KAJ<3 det var ju som sagt en drömupplevelse som jag väntat på och fick ta del plus att jag träffade Fanny&Vendla där fick ju en trevlig pratstund med dom :)

     Och ikväll var det Jazzkväll I Nykabi på tullmagasinet där hade man mycket trevligt med slter som släkt och vänner :) och mycket annat trevligt folk <3 :) Sitter som bäst nu och bloggar vid mommos eftersom jag, mamma, Och Andre ska sova här inatt och imorron åker vi till Konevesi för att träffa släkt som vi inte träffat på länge och kommer hem på Lördageftermiddag nångång ska bli kul att åka bort igen :) jag är också väldigt trött på dehär vädret
så då kan man lika bra åka bort.

Här kommer bilder från gårdagskvällen och från idag :):









Dom hade nya tröjor på sej de skulle symbolisera en banans mognad ;) <3




                              Det efterlängtade autograferna oc skivan <3

                              
 
 


1 kommentar: