söndag 28 juli 2013

Everything I had is Gone :(




                    
                      

                Hejsan nu är allting som jag har hållit kärt borta nu är min NokiaLumia710 död :( Min moped fortfarande på reparation , Och så har jag ju skadat min fot på dansen så att jag har hamnat att gå på kryckor och jag kommer inte få dansa hela denhär veckan och ingen bodypump heller :( Skulle göra ett hopp då jag dansade och höll inte kroppen tillräckligt balanserad eller spänd och tappade balansen och steg riktigt snett. Jag råkade tappa min telefon i WC:n så otroligt klumpigt att göra det. Men det hände och nu är den helt död det blir helt enkelt att köpa en ny telefon men jag tänker antagligen köpa en likadan även om det bara är saker som gått sönder kan ni ju tänka er själva hur det skulle vara för er om samma sak hände er.

        Tänk er att du alltid kunna röra dej hur fritt du velat när du har haft en moped köra från villan träffa vännerna, Åka och träna, och sen blir du helt beroende av att få skjuts av dina föräldrar igen jag inget emot att cykla till stan eller till mina vänner. Men det är ganska tungt att cykla från träningen om du kört 3 pass på raken och sen ska du cykla 3 - 4 km hem. Och om du alltid har haft spotify i telefonen kunnat lyssna på musik och alltid kunnat gå in på internet och kunnat ladda ner en massa appar och så får du en telefon som inte kan det. Och om jag vaknar på natten om jag sover hos nån så då måste jag har musik annars kan jag inte somna om igen. Och om jag inte har det slutar det med att jag väcker upp hela huset.

   Det gör också ont med tanke på mina föräldrar som måste betala allt jag önskar att jag kunde tjäna tillräckligt för att betala mina egna misstag men tyvärr nej :(. Min telefon är en av mina käraste vänner och min moped är också min bästa vän de hjälper mej i vardagen varje DAG <3 Jag vet det låter jätte löjligt då jag säger det såhär men jag tror inte jag är den första. Annars bortsett från allt dehär har jag haft en underbar tid med finaste personer som jag har till vänner har också fått en ny vän från Tyskland <3 :) TACK mina fina vänner igen för underbara kvällar !!  Vet nog också att gör ganska stor grej av allt dehär för om jag fick välja bland mina vänner och mina telefon och mopeden skulle jag SÅKLART välja dom <3 <3 <3<3


                                           Var faktiskt denhär låten som jag skadade mej i ;)


                                      
               


4 kommentarer:

  1. Saker som du äger slutar upp med att äga dig.

    SvaraRadera
  2. Du får nog skyll dig själv me dendär skadan..tror du att kroppen håller vadsomhelst? men är ledsen för din bebis o moppen ;(

    SvaraRadera
  3. Jo men DANSEN Är enn del av jag kan OCH KOMMER ALDRIG ! Kunna sluta dansa eller träna jag vill vara i form och dansen är en del av mej jag blir så lycklig när jag dansar då känner jag att dehär är jag bra på I <3 Dancing <3

    SvaraRadera
  4. då menar jag int att du ska slut mr dansen helt men trapp ner på de lite..annars kanske du måst sluta helt..

    SvaraRadera