onsdag 24 juli 2013

SKRÄCKEN JAG HAR !





                 Hej nu ska jag berätta om en av mina största rädslor
             jag har alltid varit rädd för att vara ensam i mörkret
egentligen är jag inte rädd för mörkret utan vad som finns där inne.

I mörkret jag har alltid varit rädd för att någon ska komma och skada mej jag har haft den rädslan sen jag var jätte liten men den blir större för varje gång om jag ser en skräck film det är därför jag inte tycker om skräck filmer för jag har jättebra minne och jag kommer ihåg minsta lilla ljud, rörelse, och speciellt bilderna.

Förr då jag var liten kunde jag inte ens vara ensam på dagarna för jag var så rädd för nån skulle komma och skada mej jag har aldrig gillat att vara ensam i längre stunder och från Måndag till Tisdag skulle jag sova alldeles ensam i huset. Jag var livrädd men samtidigt förstod och visste   att jag måste klara av att sova ensam jag var uppe halva natten men jag klarade av att sova lite iallfall och jag är otroligt STOLT över mej själv att jag klarade av det.

Men jag har mycket kvar att jobba med men snart kan jag nog klara av att sova ensam helt utan några problem så nu kära läsare har ni fått reda på vad en av mina största rädslor är. Jag har nattskräck jag klarar inte av att vara i mörker eller se på skräckfilmer sån är jag.Och jag har alltid skämts över denhär  rädslan jag har men nu vågar jag äntligen berätta om den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar