lördag 28 december 2013

Inflyttningsfest&Snart Ny år !!


                      
                                    
                     Hej häromdagen var jag på inflyttnings fest till min kusin Mimmi dom har renoverat en takvåning i ett Nordea hus. Och dom har renoverat det från att ha varit en ful takvåning till att bli en modern takvåning jag har alltid blivit imponerad av hur dom har lyckats göra ett rum som har varit otroligt fult till något så fint och vackert. Och det som är så roligt med de stället där dom bor är att det heter Midgård ganska gulligt ;) häromdagen fick jag också veta att jag fått prao plats vid dagiset Tallkotten där min kusin jobbar med 1- 3 åringar så det blev jag otroligt glad över.

 Och då ska jag ju såklart bo där vilket ska bli jätteroligt ! Jag spenderar ganska sällan så mycket tid med min kusin och att få bo på ett annat ställe än Jeppis ska också bli skönt .
 Snart är det Ny år och det ska bli otroligt kul fick ju efter många om och men mina motsträviga föräldrar att gå med på att jag skulle få fira det tillsammans med mina vänner, men jag tänker inte börja år 2014 med att jag är mina föräldrar och deras vänner  nej nej detta nya år ska jag fira med mina underbara vänner.
  
Men nu ska jag inte tjata mer om det utan nu över till lite bilder av mina födelsedagspresenter och av inflyttningsfesten:
                      
 
 
 
 
Min kusins Pojkvän spelar i ett band så det är anledningen till att dom har så mycket gitarrer ;)
                            
Det rummet jag ska sova i musikrummet
 
                                  Tur att dom hade ett piano ;)
 
 
                                      
 
 
 
Ingen bra bild på huset dom bor i precis men jag hann inte ta några fler bilder av det tyvärr
                                              
Jaa får se hur det går då jag ska tillbringa 6 dagar med domhär 2 ? ;)
Var igår på stan och skulle ju då köpa min 1D parfym men hittade inte den så det blev istället Rihannas Naked Nude men den har jag också velat ha i 1 år.
 
                                   Fick den här mysiga badrocken av min kusin och hennes pojkvän till födelsedags present supermysig TACK !!
           
                              Fick också ett present kort till Studion för träningskläder
               Ett presentkort till Cousmetique
2 av mina absoluta favorit låtar just nu
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar