söndag 2 februari 2014

Mot Årvas :D



                             

                Hej ni har ju inte fått höra av mej på lite mer än vecka men ja har haft sjukt mycket att göra och har inte heller haft lust att blogga och jag har bara längtat och väntat på att just dom här 2 veckorna ska vara över. Och jag har ju såklart sett fram emot att åka på prao och som min rubrik säger så kommer jag att vara på praktik I Oravais och bo där med min kusin Mimmi och hennes pojkvän Kalle nästan en hel vecka. Jag åker dit sent på eftermiddagen idag och kommer hem sent på Lördag kväll eftersom att min kusin har Revy premiär på Lördag kväll så då bestämde jag och familjen att då kan jag ju lika gärna stanna där till Lördag och så kommer dom och ser på revy premiären dom med.

 Och jag kommer ju sakna alla men samtidigt ska det bli otroligt SKÖNT !! Att få bo nån annanstans och samtidigt roligt att få se hur det är för min kusin på hennes arbete som är ett dagis med 1-3 åringar och jag ser verkligen fram emot att få jobba med dom barnen :). Och jag och Mimmi brukar inte vanligtvis spendera mycket tid alls med varann men nu får vi ju spendera lite mer tid tillsammans. Men jag lovar att hålla en ganska tajt uppdatering medan jag bor i Oravais och också ta bilder och jag har ju också blivit lovad åktur runt Årvas med Kalle så det ser jag fram emot.
I helgen fastslogs det också med vännerna att vi ska åka på Slalom resa på sportlovet vilket jag ser mycket fram emot :D. Ska bli otroligt kul det också ! igår fick jag också vara med och filma en Bodycombat licens video tack så hemskt mkt till Martina som frågade om jag ville vara med !! :) <3 Bjuder på bilder och sen ska jag påbörja arbetet med min kalender som jag brukar göra själv.
           

Var med mamma igår och åt på den nya resturangen som har öppnat bredvid Duende som gör Creps det var verkligen supergott rekomenderar verkligen stället Både billigt och gott !
 
                                                   Och I Lördags köpte jag också rosa mjukisbyxor <3
                          
 
                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar