tisdag 15 april 2014

Amazing




                         Hej skulle bara önska mej fram till helgen just nu orkar jag inte med nåt matte prov imr sista timmen på onsdag. Skulle bara vilja slippa den stunden, vet inte riktigt vad som menas med rubriken idag ?? Lade väl bara upp den  för att jag ska sätta upp video som heter Amazing. Idag skrinnade jag för antagligen första och sista gången för i år vi hade skrinning i Kristallen på tillvalsgympan så det var faktiskt ganska kul att få skrinna för åtminstone 1 gång i år. Annars fick jag reda på att under påskhelgen så kommer det att komma många middagar för vår familj att gå på. På Lördagen har vi vår familj fått turen att ordna den årliga påskmiddagen för mammas&pappas kompisshack , på Söndagen blir det kalas, och på Måndag middag hos mommos med släkten ås det är en hel del som ska fixas men det ser jag inte så stressigt på jag ser nog mera det som att få träffa människor som man annars inte träffar.  Och På torsdag eller Fredag ska jag hinna färga håret tänkte denna gång pröva hårfärgsmask från märket Garnier eller Loreal Paris, men det blir nog samma hårfärg som jag alltid väljer svart. Men nu väljer jag djupsvart istället för blåsvart ska bli så skönt att få känna sej hel igen tack vare hårfärgningen.

           Igår på Power Steppen kändes det riktigt ensamt måste jag säga vi brukar alltid vara åtminstone över 20 som är på den timmen på måndagar men antagligen var det  lite tommare för att det var så  vackert väder. Men då man är van att det ska vara många som hjälper varann att orka till sista droppen svett och mitt i allt är det stort tomrum men förhoppningsvis är vi fler nästa gång. Och snart börjar ju ett nytt schema på studion hoppas nog att det är i princip samma bara att kanske söndagstimmarna och tisdagstimmarna ändrar och att sista timmen på måndag inte byts ut. Ska avsluta detta inlägg med en låt och några bilder och sen blir det bloggning i helgen förhoppningsvis.

                               Denhär låten kan också att komma att få min röst i Eurovisonen och det var ju länge sen Estland hade nånting som var bra, och denhär låten får också mej att blir glad så det är ett stort +                       
                                       

                                   
Snygg hjälm och den var ju självklart för stor åt mej

 
                                
Hade glömt bort hur mycket jag faktiskt tyckte om mina rosa skrinskor.

                   
                                                  

Och äntligen fick jag inkallelse till inträdes förförhöret till YA Närvårdare  kombipapprena som kom idag :). Har också fått vetskap om att det är bara 2 stycken från OX som ska söka till närvårdare jag och så en till blev mkt förvånad över det då jag fick höra det.  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar