torsdag 10 april 2014

Timmarna räcker inte till !




 
 
 
                          Hej idag har det varit en stress/ångest dag idag för mej. Vakande sent och hade ju spanskan som började klockan 8:15 och var tvungen att cykla dit med mammas cykel, och vi håller just nu på att göra en serie i par på spanskan och medan vi höll på med den serien for tankarna och koncentrationen till ett annat håll. Och sista timmen var ju matte satt och stirrade i boken och fick bara 2 uppgifter räknade jag suger verkligen på matte,efter matten var det Stafettkarnevals träningar och jag kan ju säga att jag hade varit väldigt nervös inför träningarna både för hur mina ben skulle klara springandet för det har verkligen varit det allra värsta jag kunnat utsätta mina ben för och så var jag väldigt orolig över att jag skulle känna mej ganska lonely. Men på nåt sätt infann sej en ganska bra stämning och gemenskap där och mina ben klarade det galant tack och lov men så mycket vet jag i alla   fall att   600m blir det inte för mej att springa   och efter Stafetträningarna kände jag mej glad och ångesten och stressen var som bortblåst . Men jag känner mej stressad hela t.o.m med nu då jag skriver detta inlägg känner jag mej stressad jag också stressad med att hinna sova och det är ju ingen sak som man ska stressa med direkt. Det är också därför många inlägg har mkt stavfel för jag har alltid bråttom då jag skriver inlägg på vardagarna.  Men mot slutet av denna dag har varit riktigt bra tyvärr gick inte combaten som jag ville att den skulle gå men som tur gick pumpen bättre. Idag fick jag äntligen min nya hjälm och det blev en vit denna gång och egentligen är den inte en mopo hjälm utan motorcykel hjälm men det funkar ju lika bra, fick också veta att jag antagligen slipper med på träningskursen som kommer att startas vecka 17. ÅH !!  vad jag ser fram emot att gå den kursen äntligen får jag en chans att utveckals mer inom träning och kost.            
                                      
                                    Har också fått en ny favorit låt som tyvärr inte finns på Spotify men som tur på Youtube och den ska också vara med i Eurovisonen  och det är Armeniens bidrag och den kommer nog kanske att få min röst då Eurovisonen väl kommer att komma igång :).
                                    
                    
 
                             Äntligen en hjälm som inte alla har, jag var fast besluten om då vi for och köpte hjälm att det INTE skulle vara samma jag var en dom första som köpte den hjälmen som jag fick först men sen började alla andra ha en sån och då blev det ju också svårt att hålla reda på sin egen till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar