torsdag 17 april 2014

Hard Wednesday




                                  Hej igår var det inte en så jättebra dag för mej inte. Har ju gått och spänt mej en längre tid för en del saker jag inte kan skriva ut här men dom här sakerna har nog tryckt på mej i en längre tid men jag har ignorerat det, och tänkt att det löser nog sej men det är därifrån alla mina ångestattacker får sin början för ibland klarar jag inte att hålla det inom mej. För jag vill inte att nån ska veta, för ingen skulle förstå om de inte skulle känna mej och veta vad jag varit med om skulle inte förstå varför det är så och varför jag beter mej så. Men det är en rädsla kan jag berätta som jag gått och burit på i  ett halvår men jag har klarat att hålla in den värsta sanningen. Och bara låtit det minsta komma ur mej. Men igår hann tiden och verkligheten ikapp mej och jag klarade inte av pressen mer jag klarade inte av känslan som trycker på i hela kroppen jag klarade inte av den stora klumpen som hade blivit allt för tung , så hela dagen igår så grät jag bara för att jag började förlora kontrollen jag kunde inte hålla ihop längre klarade inte av den fruktansvärda ångesten som trycker på mej varenda dag och att alltid försöka dölja för alla vad man är rädd för hur jätterädd och ynklig man verkligen är. Men allt blev nog bättre sen senare på dagen och idag mår jag helt bra och imorgon blir det att färga håret tillsammans med flickorna, men jag behövde bara skriva av mej för nu kanske ni förstår mej lite bättre vad som tynger mej men jag har ännu inte avslöjat min värsta skräck och det tror jag nog aldrig att jag kommer berätta öppet här på bloggen för den skräcken skäms jag väldigt mycket över att jag har så mycket kan jag i alla fall  berätta. Men nu mår jag bra och har i alla fall fått bort en del av den värsta ångesten som jag hade förr, och ikväll ska jag ta igen förlorad pump&Combat träning.

                                 
                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar