tisdag 8 april 2014

Funderingar att Klippa kort ??




                                 Hej en vecka har hunnit gå så snabbt men jag har ju som vanligt för mycket att göra nåja kanske bättre att blogga för lite ibland än att blogga för mycket. Har ju börjat fundera på att klippa mej kort inte för kort men åtminstone så att dom längsta längderna skulle försvinna. Jag har ju alltid älskat långt hår och har alltid velat ha långt hår så länge jag kan minnas då jag var liten hade jag kort hår och jag såg nog minsann inte så jätte söt ut då det tycker åtm inte jag att jag var då, har nog sparat långt nästan hela livet och sparar ännu men att klippa kort hår är nu ingenting som är aktuellt nu för nu vill jag ha det långa hår som jag har sparat på jättelänge. Sådär annars är väl läget helt okej hade en riktigt bra helg med släktkalas och mamma som fyllde 51 I söndags och idag kom jag på att Vicki kommer ju hem från sin Tysklands resa konstigt tycker jag hon har ju knappt varit borta känns det som. Det ända som är dåligt är att jag har börjat känna mej ganska så stressad  för tillfället och värre kommer det att bli det är en såndär stress jag inte vill känna av en av det mer negativa stressen och oftast då jag blir väldigt stressad brukar mina ångestattacker få fart att komma på nytt om det händer nånting dåligt med livet utanför skolan eller nånting annat så jag hoppas verkligen inte att jag får nåt ångeståterfall nu NEJ TACK !!!   Har ju också stressat med fackuppsaten som jag verkligen har lagt ner tid och omsorg på jag skulle lämnat in den idag men jag hann inte skriva och göra det allra sista som var kvar att skriva så modde läraren får nog vänta tills på fredag då vi har modersmål igen för man måste ju få sova också.  Idag tog jag och anmälde mej till en tränings kurs som ska sätta igång på torsdagarna och som kommer att hålla på i 6 veckor. direkt då jag såg att den skulle starta tänkte jag att nu måste jag faktiskt ta chansen. I kursen ingår allting som jag älskar och är intresserad av Styrketräning, Löpning,Kost och ordentlig träningsplanering och en massa andra saker som ingår i kursen som jag alltid velat pröva på men att skaffa PT har ju varit lite för dyrt men nu kom det ju en kurs som man fick träna som grupp men jag hoppas att jag anmälde mej i tid för det var begränsade platser och kursen drar typ igång nästa veckas torsdag, och dessutom startar den ju via StudioZ och det är en av mina favorit instruktörer som drar den (Isabella) men nu ska jag avsluta och hoppas på att jag hinner blogga mer under veckan som går.


                                                           
Tänk att jag har haft så kort hår en gång i tiden men så kort skulle jag inte vela ha det nu det är allt för kort.

Men bilderna här nere är exempel som jag gärna skulle klippa till mej då jag kommer upp i 20 år åldern ;) Tå ja böri bli gammbel
                                               
                                       



                                   

2 kommentarer:

  1. men du e ju så vacker i långt hår!! :) klipp inte!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket nee just nu tänker jag har jag nog inga planer på att klippa håret sådär kort men sen då ja börjar komma lite över 20 å 30 års åldern skulle jag vilja ha det så

      Radera