tisdag 1 april 2014

Tack För Stödet




                           Hej jag måste bara få säga tack för allt stöd som ni läsare och andra har gett mej det var ju ändå inte så allvarligt men det kunde ha gått värre. Jag har haft besöks rekord här på bloggen just nu har jag över 700 visningar helt otroligt och det stiger hela tiden  har också funderat vem alla det kan vara som läst det inlägget och antalet stiger hela tiden men  jag tyckte inte alls inlägget som jag skrev igår var nåt intressant men tydligen tyckte andra det och jag skäms lite över att jag inte skrev ett bättre inlägg men jag tänkte bara skriva ett snabbt inlägg så utomstående skulle veta vad som hänt och att jag mådde bra. Idag har annars varit helt vanlig dag fick ju inte delta i gymnastiken då for jag istället på en engelska timme så jag fick skriva min Fackuppsats för min engelska lärare hjälper mej nämligen med det, och så har jag skött om barnen som jag brukar göra varje tisdag och haft en usel sånglektion men jag känner att jag måste verkligen jobba hårt nu med sången för jag har ungefär en månad på mej till min konsert blir av. Nu blev det också så att min konsert blev flyttad till 3:e maj och det blev jag ganska sur och besviken över eftersom att en av mina närmaste och käraste vänner kanske inte har möjlighet att komma just då :( <3.

       Igår gjorde jag också min Rytm tent och fick 100 % rätt på allt förutom i diktatet och det var också helt otroligt trodde verkligen inte att jag skulle klara det men det gjorde jag ! :D.  Och nu får jag också börja lägga på ett kol då det gäller Fackuppsatsen den ska vara inlämnad nästa  Tisdag och denna vecka har jag hållit på med en massa interjuver och fotat på studions timmar så jag kommer nog att vara där hela vecka men inte träna nånting tyvärr. Och nu har jag äntligen gjort färdigt min handmade kalender och har också fotat alla kalender bilder ni läsare  kanske inte tycker alla att det är så jätte intressant men detta är faktiskt nånting som jag är stolt över för jag är usel på att pyssla och rita men såna här saker kan jag och jag började göra egna kalendrar en jul då jag inte hade fått nån kalender i Julklapp och då jag tyckte att alla kalendrar i affären var urtråkiga så då bestämde jag mej för att göra en egen och jag tog bilder från nätet sökte på olika saker som jag tyckte inspirerade mej och som fick mej att tänka på nånting speciellt. Denna gång blev det en romantisk kalender eftersom att under sommaren 2013 under hela 2014 har jag varit väldigt besatt av romantik och romantiska bilder och kärlek överlag så då gjorde jag en kalender om det också nästa kalender tror jag att jag kommer göra till inspiration av träning. Hur man gör en handmade kalender är inte alls svårt man ska ha tjocka papper som man ska klistra bilderna på och trä lim, Vanligt lim, Bra färgpennor, Och färgprinter. Det svåraste är nog att få papprena att limma ihop bra men det går också att stansa men denna gång var papprena som jag hade för tjocka så då blev det trälim istället och det funkade lika bra. Vissa månader är jag nöjd med och vissa lite mindre nöjd med men mest nöjd med var jag nog med December, och Juli.
 
                   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar