lördag 29 juni 2013

Jules&Me Got Crazy ;)




                       Hej igår var jag med underbaraste Jules <3 Vi stekte plättar och pratade om livets djupa saker och sen satt vi bara och skrattade  sen for vi ut och köra till ABC efter det tog vi en runda i stan.
               Vi for hem till Julias igen och satte och såg på TV och jag kom på den bästa iden att jag skulle ta och filma ;) Så då ni får se dom här filmerna tyck inte att vi är allt för crazy men såhär kan det bli om man bara är två och har lite att göra ;).

 
 
 



3 kommentarer:

  1. du skrev på ett äldre inlägg när julia och victoria slapp in till PG (eller Kombi med PG och närvårdare för julia då) så skrev du att "nästa år kommer vi efter er" så jag undrade bara vem du talade om när du sa vi? :) för jag trodde att det var bara ni 3 bästa vänner som hänger ihop :)

    SvaraRadera
  2. Nå Victor å KP Julias å Vickis pojkvänner :)

    SvaraRadera
  3. varför har du inte bloggat på länge? o:

    SvaraRadera