onsdag 25 december 2013

Christmas Gifts& Happy Birtday :)





                                  Hej idag är det Heidis dag ;)  för idag fyller jag 16 år känns inte skärskilt speciellt annat än att jag börjar räkna ner till 18. Men jag ska börja att berätta om julen julafton i år var nog riktigt bra jag fick många fina julklappar och mycket som jag blev förvånad över. Men roligast var det ju såklart då jag fick åka till min moster och träffa hela tjocka släkten,
som finns i Nykarleby och det har alltid funnits nån speciell humor i just den släkten man kan skämta och prata om det mesta.

    jag minns förr då jag var liten och då jag tyckte att jag hade världens coolaste släkt och världens coolaste moster. Så kanske jag inte riktigt ser på det idag men jag har i alla fall mycket god relation till mina mostrar och kusiner.
                   men Nu ska ni få se bilder på klapparna jag fick det var nog riktigt fina julkklappar förutom ett par negativa saker som kom med julklapparna. En av dom negativa sakerna är att jag kommer att missa en mycket kär väns födelsedag  eftersom jag fick en biljett till Kajs föreställning i Vasa men jag hoppas i alla fall att jag kommer att hinna fira denhär kompisen på nåt sätt åtminstone. För det värsta jag vet är att missa nån nära väns födelsedag
den andra negativa kommer också snart att få veta efter ett tag. Men först ska jag publicera lite bilder som jag tog igår på Julafton.
              
 
 
 


             Jag bestämde mej för att denna Jul skulle jag ha håret uppsatt i fin knut för jag har ju upp håret så sällan nu eftersom att jag moped och där går det inte att klämma in nån fin knut precis under hjälmen. Och jag blev mkt nöjd med domhär bilderna snyggt med redigeringen tyckte jag i alla fall.

 
                                      JULKLAPPARNA


En jättesöt rosa randig pyjamas <3
                                                              
                                 En liten fondygryta
                                     
 
 
 
 
Dehär är julklappen som jag blev mest förvånad över att jag fick eftersom att jag trodde det räckte med för mina föräldrar att jag lånat mammas systemkamera som hon inte använt eftersom hon bara använt sin Iphone till allt hon fotat. Men då jag öppnade paketet och såg att det var en Nikon system kamera var nog lite av chock + att det följde med en en jätte fancy kamera väska så nu mina vänner är det bara fotoramar som gäller till födelsedagspresent ;)
Det var också dethär som det följde med en lite negativ grej men den var inte värre än den andra negativa saken. Jo mamma hade nämligen anmält oss till en Fotokurs som ska gå 4 måndagar i Januari och då missar jag ju tyvärr den viktigaste och roligaste träningsdagen i veckan :( men det kanske är också är lite bra i alla fall eftersom jag tränar ju faktiskt mycket men jag gillar ändå inte att just måndagen faller bort för då är det Power step och det finns just nu 2 ggr i veckan på mån&tor men på Torsdagarna går det så tidigt på eftermiddagen och det är också den dagen jag brukar träffa flickorna så tyvärr ser det ut som att steppen faller bort under Januari.
 
BIRTHDAYPRESNTS:
                       Mycket böcker till mitt musikintresse fick jag en bok från London av släktningarna där och en från Jeppis
Nya vinterskor det behövde jag verkligen så slipper jag gå med dom fula som jag går med nu.
 
Jag har ju inte fått alla presenter än men dehär fick jag i alla fall då jag kommit hem från Julottan och sovit än liten stund eftersom jag var lite trött men jag har hunnit med mkt idag varit på Julotta i Babtist Kyrkan (min pappa är babtist) och så var jag ute med hunden då jag kom hem.
Men jag hoppas alla ni som läser det och är nöjda med era julklappar som ni fick och ha ett fortsatt trevligt Jullov.
Be With Family and Friends <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar