måndag 23 december 2013

The Story of 2013

                        Jag hade betsämt mej för att göra en film och det gjorde jag också men det gick tyvärr inte att sätta upp och det är jag skit SUR för !!! för jag hade verkligen jobbat med denhär filmen jättelänge men jag får visa den för mina kompisar nån annan gång men jag var verkligen nöjd med den och skulle jättegärna visa den men det gick inte att göra det tyvärr :(    lägger istället upp en bild på shacket som vi tog då vi tog julbilderna
 

              
                                Fick denhär igår av Anna som äger Studioz Efter att jag varit på ett Bodybalance pass som en Födelsedags present och Julklapp TACK Snälla Anna det jag som ska tacka dej för att du gett mej ett hem som jag kan komma till då jag har det som svårast eller då jag bara är otroligt glad!! Och jag har ju alltid velat ha en sånhär väska också :D.
 
      Men till filmen skulle jag också jättegärna lagt till musik det gick inte men jag lägger upp musiken här på bloggen som jag skulle ha lagt om de skulle gått.
                

              
 
                                    
                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar