torsdag 5 december 2013

Prom& After Party





                                 Hej igår var det ju Bal/Självständighets fest vid skolan  och det var nog riktigt kul att vara där men till allra först var det nog ganska tråkigt att vara det var trögt och fullt av folk så man knappt kunde andas. Och det blev ju inget dansande för mej till en början men i slutet av kvällen blev det nog till dans.
Och efter dansen blev det ju efterfest med Victor&KP vi kom på att vi skulle köra med traktorn till ABC som Victor kommit med till Balen och parkerat längst framför skolan. Så då festen var slut satte vi oss i traktorn med Rockabilly på högsta volym och körde iväg. Där i traktorn satt vi 3 men pojkarna hade det ju i alla fall lättare att komma in i hytten än vad jag hade som hade lång klänning men som tur hade jag i alla fall inte på mej högklackat eftersom att jag hade ett par sneakers i skåpet eftersom jag inte vill ha på mej mina klumpiga vinterstövlar i skolan.

Så åkte vi iväg och då vi kom till ABC så kom vi ju på att Hesburgers  inte hade öppet efter 10 så vi tankade lite disel i traktorn och körde iväg till  mäcken Drive in med traktorn. Dom blev nog lite förvånade då vi satt 3 st inne i traktorn och med finkläderna på men det var nog riktigt roligt men efterfesten var ju allra BÄST !! :).
Och ikväll ska vi ha mer festligheter på schemat idag står pizza bak och så ska vi testa på att laga drinkar. Men ha en trevlig lång helg nu allihop :)

                                
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar