lördag 21 december 2013

Santa Can You Hear Me ?




                   Hej vet inte riktigt var jag ska börja jag har haft otroligt underbart fina och random dagar. Det började på onsdagen orkade inte gå på spanska skiten så jag bestämde mej för att sova ut ordentligt istället och eftersom Jules var ledig åkte jag hem till henne lite före 10 och fick en kopp morgonkaffe. Torsdag: Då var det ju Julkyrkan och efter det kom Victor på att vi skulle åka och äta till Donken (Mäkken) Så dit körde vi och åt och vi hade mycket tid på oss vi skulle t.o.m hunnit till skolan för att äta. Fredag: Då fick vi ju sluta 12 och då kom jag på att vi kunde åka och hälsa på Vicki så det gjorde vi och såklart åkte vi dit med stil, alltså traktorn
;) Ikväll blir det den årliga julfesten fast det blir inte till så mycket julmat maten som ska serveras är: Tortillas& Mexikansk paj så det är ju inte så mycket till julmat och efterrätten blir kladdkaka men det är ju mat som mat.

    Och så blir det ju såklart nån form av film och jag tror jag ska tvinga stackarna mina till vänner att se på: Tomten är far till alla barn en film jag ALLTID ! Ser på då det är några få dagar till jul och jag tycker den är lika bra varje år men så finns det också en annan film som kommer bli en Jultradition film som jag såg förra året och det är filmen: The Holiday en otroligt bra film fast den ser jag nog alltid helst ensam.

 Men jag har ju också hunnit gå och titta i butiker för hitta lite mer som jag önskar mej till födelsedags presenter som kan ge lite ideer till mina vänner.
                             

                           
                                Rosa roskis från Tiimari
                                  Spegel från Blosson
                                      Ett par jättesöta tofflor vid Halpis för bara 12,95 (Storlek 38 -39)
 
 
 
En av mina absoluta favo låtar nu så otroligt bra tolkning av Agnes
 
Jag ska ännu hinna ut och jogga och städa lite mer i mitt rum innan gästerna börjar droppa in och ska försköka att ta så mycket bilder som möjligt ikväll. Var länge sen jag hade en Bildbomb

1 kommentar: