söndag 15 december 2013

Loving Surprises





                                       Hej detta är 2:a gången jag skriver dethär inlägget och därför får ni förvänta er lite mer stavfel än vanligt för jag har nog annat göra än att bara skriva om inlägg och sitta framför datorn. Men hursomhelst har det vari en UNDERBAR HELG :D <3 på Fredagen fick jag ett erbjudande att åka till Tuuri med En vän och hans bror. Och jag älskar ju roliga överraskningar det ända som inte var så roligt var ju att man måste ju stiga upp ganska tidigt och den natten hade jag bara sovit 5h och det var ju en pina men om det är nåt roligt man ska göra klarar man ju nog att stiga upp även om det är pina. Tyvärr blev det inga stor köp i Tuuri jag köpte en deodorant och ett par hörlurar men jag hittade inte några bara julklapps fynd eller annat som jag ville ha men jag ska illafall och köpa julklappar nångång i mitten av veckan. Även fast man inte köpte så mycket hittade man ju en mer julklappsönskning och det var ju One Directions nya parfym så det kom ju med på listan och resan var ju superkul och det var ju kul att man hittade på att åka nånstans för jag hade ändå inga riktigt speciella planer för Lördagen.
                        Denna Fredag tog vi också det årliga julbilderna och jag måste ju säga att jag blev helt ok nöjd med dom bilderna även om jag inte tycker att jag ser speciellt söt eller vacker på bilderna men det får man ju ser förbi lite.
                            Bjuder på en av bilderna vågar inte sätta upp bilden på hela shacket det kmr kanske upp senare antagligen på Helgen.
                           Hoppas alla haft en bra helg och God Jul :)
                    Lever ju också ut mina sista vecka som 15 åring känns inte skärskilt speciellt förutom att jag längtar otroligt mycket efter min 16 års fest som jag satt lite extra guldkant och firande på.

               


Älskar ER FLICKOR <3 <3

Denna deon har varit den bästa deon jag haft och jag har sökt och sökt i alla butiker men inte hittat den så den skulle inte vara helt fel om den låg i julklappsäcken. Men om nån vet var jag kan hitta den så säg till ! :)
 Nästa vecka ska jag förhoppnings vis bjuda på en Julbilds bild BOMB :) Då ska vi antagligen ut och äta med Shacket så då hoppas jag på mer bilder. <3 <3


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar