söndag 8 december 2013

Långhelg :)




                  Hej orkade inte blogga igår för jag hade ju varit på Studions Les Mills Release och jag har gjort rekord på hur många pass jag gått på en dag. Jag gick på 4 pass igår 3 intensiva tränings pass och ett Balance pass. Jag började med Balance passet och sen blev det, Sh"Bam, Matpaus, Bodycombat, Och till allra sist Bodypump, alla nya program var super ROLIGA !!! Speciellt höga förväntningar hade jag på danspasset eftersom jag inte alls hade gillat program 13. Har haft ett riktigt skönt mini lov men jag har inte precis sovit på mornarna jag har ju såklart fått sova längre än vad jag brukar men både på Fredag och Lördag steg jag upp närmare 9 tiden. På Fredag för att jag hade bestämt mej för att baka pepparkakor med min Moster och mina kusiner.
            
     Och dom skulle börja baka ganska tidigt på morgonen eftersom
    flickorna hade annat program sen senare på dagen men det var en riktigt rolig dag med bra julmusik och fina pratstunder det är så sällan vi är tillsammans nuförtiden. Idag har jag bara tagit det lugnt ni kan ju gissa om jag var trött då jag kom hem efter att ha varit på 4:a pass men det var en härlig trötthet den tröttheten jag känner då jag  gjort nånting som jag verkligen tycker om att göra.
 Och jag hade ju såklart matpaus i en timme då det var Bodyattack på schemat det ända jag inte går på så då var det ju perfekt läge för att äta.  Men jag gick på ett Balance pass för jag måste ju mjuka upp och strecha upp mina muskler för morgondagens tränings pass.
   Jag bestämde mej för att gå dit så jag skulle få en ordentlig nypa frisk luft för om jag inte får nån frisk luft under dagens lopp får jag ofta huvudvärk och illamående.
                Då jag gick dit lade jag på Christmas listan på Spotify och bara njöt av den långa promenaden och av underbar julmusik.
 
          Och BTW !! På lördags kvällen då jag inte hadd nånting att göra efter att jag följt Julia till Kps så hade jag det ganska tråkigt men så satte jag på dom lite rockigare jullåtarna och kom då på en ganska bra korografi till låten: All I Want  For Christmas Is You av Mariah Carey. Korografin är inte riktigt färdig men jag tyckte i alla fall att den blev bra lite knasig men bra ;).  Tänk att nästa vecka är det Lucia på Fredagen :O Ska nog tvinga det stackars shacket att komma och kolla på Jeppis Lucia ;) Stackarna nä men bara som lite omväxling.
 
                            HAha !! Sökte bara Random på Ox på Youtube och hittade dehär klippet som nån hade gjort ;) Ganska så roligt måste jag ju säga.
                                     Hittade också en ny spring låt på min moster Spotify lista otroligt bra puls i den.




                      Bilderna är inte mina egna utan dom är från min kusin Mimmis blogg :).
                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar