onsdag 11 december 2013

Wonderful Week


Hej ibland är bara vissa veckor för bra för att vara sanna denna vecka har varit superbra bortsett från vissa småsaker då som alltid sker mellan människor och skolan. Men denna vecka fick jag byta till tillvalsgympa och ni kan ju tror att man var glad !! ÄNTLIGEN skulle Tisdagarna bli lite lättare att ta sej igenom jag har ju haft Motor&El och där kunde jag ju inte göra så mycket och Tisdagar i allmänhet är inte så roliga heller eftersom jag har sånglektion och musikteori + att jag förr också hade pianolektion på den dagen. Men nu kommer Tisdagarna bli lite lättare eftersom vi på teori i början började prata om att det är okej att be om hjälp man ska inte känna sej sämre för att man ber om hjälp även fast man spelat piano och läst noter i 3 år och sjungit i 4 år med notpapper framför sej så ska man inte känna sej sämre.
 Och jag blev så glad då vår teori lärare sa det för jag har alltid skämts då jag inte kunnat nånting för jag borde ju har lättare och det kan jag erkänna det har jag men sen då det kommer till högre toner man ska sätta namn på har jag ganska svårt att räkna ut vad det är.

     Förlåt för att jag börjar att tala om noter och musikteori men det var nog bara en slags början på inlägget, och på morgonen idag blev jag så otroligt glad eftersom Peder måste vara hemma och vi fick istället göra en uppg på  datorn. Snart har vi ju också jullov ! <3 Äntligen  och idag har ska jag och dansa och träna vilket gör dagen ännu bättre !!  Är så otroligt lycklig och glad nu jag tror inte jag har varit såhär lycklig länge i sträck nånsin i alla fall inte på 4 år har det varit så, Förutom att på Fredag är det ju Fredagen den 13:e och då hoppas jag att det inte kommer att komma några otrevliga överraskningar ;) Stackars dom som ska gå i Lucia tåget hoppas ingen får nån brännskada eller att nån tappar glittret.
                                
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar