tisdag 28 maj 2013

En Vanlig Rolig Dag :)





             Hej mår bättre nu I hjärta & Själ :) Idag har jag varit med Julia & Vicki det var längesen jag var med dom <3 Men jag tar just nu vara på den sista tiden med flickorna mina <3 Vet inte hur jag ska klara 9:an utan dom längtar bara till PG Men på nåt sätt ska jag väl klara mej. Skolkade också från Motor & El idag tänkte: nee jag orkar inte gå det jävla varmt och vad ska jag där och göra Mattsson kmr ju ändå bara bli sur på mej då jag lött fel och inte blir jag ändå färdig med det i tid. Så då cyklade jag till mitt efter moppen min :) och körde till Julias. Där satt vi och pratade om sorgligt och bra som vi varit med om dessa högstadie år som har passerat och om vad som varit värst och vad som har varit roligast och bäst.

              Och sen kom Victor dit och då satte vi oss och pratade om hur vi skulle göra i sommar och hur vi skulle slippa till olika ställen sen  gick vi upp till Julias rum och pratade om lite allt möjligt. Sen blev det dagst för mej och Julia att åka till min pappas arbete. Eftersom Julia har fått jobb som städerska där och ska nog antagligen städa där året om. Och efter det åkte vi till Mcdonlads tänk en helt vanlig tisdag ;). Sen efter att jag kört hem Julia åkte jag hem och kollade lite TV och sen satte jag på mej rullarna och tog på mina nya skydd och stack ut på rull tur jag har det var andra gången jag rullade i mitt liv första gången jag fick upp ögönen för rullning var förra veckans Tisdag då for jag ut med Johi, Sara, & Sonja och rullade för första gången i mitt liv. Så jag är inte så jätte bra ännu men påvägen då jag rullade och kravlade uppför backen kom Julia joggande emot mej.

    Så då rullade jag med henne medan hon joggande sen for ett varv via Vickis och var där och pratade med henne. Sen for jag hem och på vägen kom jag på en liten vit hund som tollade omkring och var bortsprungen så jag fångade in honom och fick desutom 5 e för det :). 

 
 
 
 


 
          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar