lördag 25 maj 2013

The Pain Inside Me




                       Mår inte bra nu jag mår verkligen inte bra jag hoppades så mycket men det räkte inte med allt jag gjorde det gör så ont så fruktsansvärt ONT.

Jag gjorde allting med fick inget tillbaks alla som tycker att jag har ett stort hjärta så ja jag kanske har det men nu orkar jag fan inte vara så jävla snäll. Allt jag kämpade för är borta smärtan är oändlig men jag måste kämpa vidare det kommer bli bra jag måste se framåt. Jag får inte gräva ner mej själv ska kämpa emot men det kommer bli svårt. Allt som jag hoppades på togs ifrån mej !!

Mina tårar är många men jag vet att det kommer bli bättre men ni kan ju tänka er själva om ni gör allt till 100 %  men det räcker ändå inte ni går igenom ett hav av smärta men ni tror ändå att dehär är inte slutet du ger det tid att låta det läkas men nej. Jag vet att det finns ingen rätt tidpunkt för det dåliga det smyger bara sej på en.

Rädslan att bli ensam och försöka komma underfund med att jag kunde inte göra mer det blev slutet och att livet är jävligt ORÄTTVIST !!!  Men jag tar mej ur detta också jag börjar bli van med att folk jag älskar så mycket att man kan göra allt för försvinner.  Jag ska försöka så gott jag kan att inte såra nån allt för mycket.
                     Men som sagt jag är trött på att vara så jävligt snäll klart folk som gör så mycket men inte får nåt tillbaka blir elaka det är inte konstigt.   (FÖRLÅT) Jag måste bara få skriva av alla mina känslor just nu ta de inte som nån hämnd

         

                     
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. va e de som har hänt ? Du kan skriv i chatten om du vill (förstår no om int du vill). Finns om du vill tala. Du e stark du kommer no ti klar e. K.S

    SvaraRadera
  2. ta hand om dig!!!! en stor styrke kram från mig!! :(

    SvaraRadera